One Day..
Apink & Bts jln sesame kat shoping mall...sambil berpegangan tgn..
Tiba2..mereka terserempak dgn Exo..
Saje la apink bersawit2 gan Bts nak buat dorg jelous..
"Hai Exo...mana snsd..daa kena tinggal ke .."tanya V..
"Nampaknya camtu la...nyesal x dengo kata korg...bodo sgt aek kitaorg.."kata chanyeol..
"Ngaku pon...memg korg bodo..jgn harap nak dapat balik apink...dia org kitaorg punya.."kata bts serentak...
"Xpe satu ari nanti kitaorg dpt dorg balik..."kata Sehun..
"Jgn nak mimpi Oh Sehun..."kata Ha young sinis..tanganya mengengam erat tgn rapmonsta..
"Walaupon ianya hanya mimpi...ak akn tetap dpt kan kau...balik...klo ko tetap berdegil...tau la ak ap ak patut buat.."kata Sehun..
"Whatever.."kata Ha young..
"Eunji..ak tau kau x bole lupakan ak..."kata chanyeol..
Ye memg betoi yg Eunji x dpt nk lupakan chanyeol...kerna..dialah cinta pertamanya..sakit hati eunji semasa melihat gamba chanyeol dan seohyun...menangis dia seorg diri hanya V yg tau..kerana V penemanya dan bukan....(nanti another update baru author bagitau..)
"Ak.....Benci kau Park chapang.."Jerit Eunji...
"Ak tau kau benci ak..tapi..ak tau kau masih cintakan ak...ak tau.."kata Chanyeol..
"Ak x tau..ak x tau..ak benci kau..tapi ak syg kau...tapi ak x tau ap yg ak kena buat..ak pening...ak x tau..."racau Eunji..di duduk tercangkung dan menyerabutkan rambutnya..
"Eunji kau ok.."tanya Chanyeol..
"X...Dia x ok pasal kau...klo ko x tinggalkan dia...dia x jdi mcm ni.."marah V..
"Ak x suka kau ....ak...benci kau....ak....ak..."kata eunji tersekat2..
"Chanyeol we need talk now.."kata V..
(Sory author broken English)
Chanyeol dan V berlalu pergi...
Chorong dan Namjoo menenangkan Eunji yg tertekan..
"Eunji memg masih sygkan kau....ak bukan namchin dia..ak rapat gan dia sebab ak je tempat dia nk cite segala masalah dia..ko tau x Eunji setiap mlm menangis sebab kau...Dia rindu kau..dia yg dulu Happy Virus terus jadi pendiam...dia x pernah nak senyum gan ketawa sejak kau putus gan dia..ak nak kau get back gan dia.."kata V..
"Jinjja..ak bodo V...ak x ppercayakan kau...dia memg talam 10 muka...berdolak dalih jerk...menyesal ak x percayakan kau..ak da buat silap..mesti la Eunji xnk gan ak lagi.."kata chanyeol..
"It ok Chanyeol..hyung....Semua manusia buat salah...xde yg dpt lari...you have to make she fall in love again..i have an crazy idea...its so byuntae.."kata V..
"Wow...ap dia.."tanya Chanyeol..
V berbisik dgn Chanyeol..chanyeol teranguk2..pastu bertepuk tampar ..pelik bebenor kome nie.."Chorongie...maafkan Oppa..oppa slah..."minta Suho..
"Gi la gan Yuri kau tu..xpayah nk berrongie2 bagai...nak termuntah tau.."kata Chorong..
"Oppa da putus gan dia..."kata Suho..
"So...you think i care.."tanya Chorong..
"Yes you need to care about me...you have...you need...chorong saranghae...jeomal mianhae..."kata suho..
"You same like a stupid people...i hate you...Jungkook kajja.."kata chorong lalu menarik tangan Jungkook ke kedai soju..chorong minum sampai 5 botol soju..Jungkook x dpt menghalang sebab dia x pernah minum dan hyung2nya x kasi minum..
Jungkook menelefon suho..
Dlm talian..
Jk:Hyung...ambik chorong nie...kookie da xtau nak buat ap..
Sh:wae..dia mabuk sgt ke..
Jk:haah..mabuk sensagat ni...
Sh:ok jap..
Talian ditamatkan..
Suho ketempat kejadian dan membawa chorong balik..tapi sebelum tu..
"Kookie xpernah angapp chorong sebagai yeochin kookie..sebab kookie tau dia masih syg hyung..kookie anggap dia bagai Noona jerk.."terang Jungkook..
"Gomawo kookie..sebab faham.."kata suho..
"buat dia sebagai hyung punya.."kata Jungkook..
"Nae."jwb suho...seperti mengerti ap yg dikatakan oleh jungkook..."Namjoo...jeomal mianhae.."kata d.o...
"Kau tau x ak sengsara..ko janji gan ak kau akn perbaiki hubungan exopink tapi sekali gan kau masuk campur"marah namjoo dan dia pengsan...d.o memandg Jin..Jin hanya menganguk dan d.o terus membawa namjoo balik..Baekhyun memeluk Bomi dgn erat..akibat terlalu pening dgn hal yg berlalu hari ni terus pengsan....Suga hanya membiarkan...dan tersenyum..
Baekhyun tanpa berlengah masa trus mengangkat Bomi ..sempat dia membalas senyuman suga si mata sepet..Kai backhug naeun...naeun mengelupur....sehinggakan...dia terpijak kain sendiri sampai koyak...
"Padan muka.."kata kai lalu mengangkat naeun cara bridel style..
Jimin hanya tersenyum..
Kai membalas senyuman jimin..
Naeun mengelupur tapi tenaga kai lagi kuat dri dia..sehingga kan dia tertido..kai hanya mengelengkan kpla..Author nak ckp yg episod seterusnya....byuntae..author lupa nak pesan...x la byuntae sgt...
Tapi byuntae...cite ni hampir tamat...pastu author buat cite baru...
YOU ARE READING
Mianheyo
FanfictionSiapa yg baca cite ni..kena sediakan tisu sekotak.....cite sedih ni tau... Exo Apink Snsd Bts