"Ap yg korg merepek ni...."tanya seseorg...
"Chorong..."jerit mereka...suho berlari lalu memeluk chorong..
"Chorong.....Rongie ok x...ad luka ke...pening ke...nk muntah ke..."tanya suho bertubi2..
"Pening la.."kta chorong...dia memicit2 kepalanya...
"Eunji mna eunji..."tanya chanyeol...
"Eunji.....dia tido...."kta chorong...
"Nmpaknya ak dipalaukan..."kata baekhyun..
"Hahaha"tawa mereka serentak..
Chorong kekok kat situ..
Suho pelik..knpa chorong senyap jerk...
"Chorong....knpa ni.."tanya suho..
"Aniyya..."kata Chorong..dia masih membisu...
"Knpa.....Eunji..mna Eunji..dia x penah tido petg2 camni.."tanya Chanyeol..
"Chanyeol...pegi tengok sendiri.."kta Chorong..
Chanyeol berlari masuk ke wad VVIP Eunji...
Dia ternampak...sepucuk surat..'Kau jgn fikir kau and kawan2 kau tu selamat..selagi kitaorg hidop kat sini...Terutamanya..Chanyeol...Dia ak punya..Buat pengetahuan kau..Chanyeol da mengandungkan ak...dan..anak dlm perut ni..ank dia...kalau kau nk ank kau selamat..Jauhkan diri dri Exo and My Park Chanyeol..ak nk dia bertangungJawab..
-Seohyun and SnSdChanyeol tengok Eunji sdg menangis...maybe sbb baca surat tu...
Chan:Jagi ya.....
Eun:Lepaskan sy...
Chan:Ap Baby ckp ni...*terkejut*
Eun:Bertangungjwb dgn kandungan Seohyun...
Chan:Baby...sumpah oppa xda buat ap2 kat dia...oppa x ingin pon nk rsa badan dia....Dia da penah kena rogol gan Baro! Kalau x caya...tanya My noona...Choa...
XXX:Ye betol ap yg chanyeol ckp...
Unnie ad kat situ..time Baro Rogol Seohyun...
Chan:Noona...
Eun:Unnie...bole x nk ckp gan unnie sorg jerk..
Choa:Ok...channie kuar jap
Chan:Nae...*kuar*Guys..Author tukar cara dorg ckp ae..
Da terbiasa..hehehe..
sambung..Eun:Eun da x tahan..
Choa:Eun kna kuat..untuk baby chanji..
Eun:Nape semua nie jadikan Eun??
Choa:Setiap percintaan ad halangan..mcm eonnie gan hun..skrg dia da xde....
Eun:Mesti peritkan..
Choa:Kita mesti gadaikan sesuatu dlm percintaan...Eonnie harap eun tabah..
Eun:hurm...Sori..update pendek..nie pon sbb da lama x update..mian reader..typo ke..ap ke..sila meninggal...Author comebekk...
YOU ARE READING
Mianheyo
FanfictionSiapa yg baca cite ni..kena sediakan tisu sekotak.....cite sedih ni tau... Exo Apink Snsd Bts