Ben salona gelmiştim ve koltuğa oturdum. Mutfagi n olduğu yere baktığımda barışı gördüm açıkçası biraz utandım çünkü beni öptü dahada yetmezmiş gibi birde tokat attım. Adamın resmen yüzü kizarmis. Dayanamadım ve;
E- Özür dilerim ben, sen beni birden şey yapınca bende oyle davrandim dedim pişman bir yüz ifadesiyle
B- Sana birşey söyleyeyim mi? En son 11 yaşında anneden tokat yemisim. Şimdi sen tazelemis oldun.
E- Yaa ben gerçekten çok Özür dilerim. dedim birden istemsizce yüzünü avuclarımin içine aldım ve sivazlamaya basladim. Sonra ne yaptığının farkına varıp gozlerimi şaşkınlıkla açıp onume döndüm. Biliyorum barış benim bu halime gülüyordu.
B- Merak etme bu durumlara alissan iyi olur;)))
E- Anlamadım!?!?! Sen şimdi beni istediğin zaman opucek misin!?!?
B- Evet ne olacak. Bilmem belki başka biseylerde olabilir.;))
E- Acaba ben senin deneme tahtan miyim!?!?
B- Yani azıcık öyle olacak.
E- Eğer biriyle birlikte olmak istiyorsan ben bi otele falan gidim. Siz rahat rahat şey yapin!!!. Dedim kizarmis bi yüzle bunu anlamış olacak ki
B- Sen niye kizardin??. Yoksa utandin mi?? Dedi gulerek.
E- Bak ben ilk öpücüğümu yaklaşık 5 dk. Önce tanımadığım bi adam verdim!!!! Ve sen gelmiş burda şeyden bahsediyosun!!!
B- Neee sen daha bu yaşına kadar kimseyle opusmedin mi?!?!? Dedi gulerek
E- Sana yalan borcum mu var?? Hem babam mafya diye kimse benimle ne arkadaş ne de sevgili oluyor!! Sanki ben yam yamimya insan yiyorum!!!
B- Peki öyle yakın olduğun kimse yok mu??
E- Bir erkek kardeşim birde işte kuzen Arda ve onun kardeşi Ada zaten Adayla pek iyi anlasamiyoruz.
B- Anladim..
E- Ee peki sen kimsin kimin nesisin??
B- Genç yaşta ailemi kaybettim yani mafyalar yüzünden işte ondan beri mafyayim ve kimseye acimam.
E- Evvt bana bile acimadin!!
B- Sana ben değil baban acimadi!!
E- Doğru söylüyorsun babam acimadi bana !!
B- Peki neden?
E- zaten Küçüklükten beri ben ve kardeşime soğuk davranıyorlar. Bazen düşünüyorum biz evlatlık miyiz falan ama kardeşime söylemiyorum üzülmesin diye.
B- Diyorsun??
E- Hem sencede öyle değil mi?? Kim öz evladına böyle davranır? Bi ara DNA testi bile yaptırmayı dusundum ama yaptiramadim
B- Niye?
E- Eğer gerçekten öz ailem değillerse öz ailemin peşine falan dusucem. Ve daha fazla uzulucem. Uzun iş boşver. Kusura bakma senide böyle dertlerine bogdum .
B- Yok canım ne olacak hem çoktandır kimseyle konuşmadı sen iyi geldin bana
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥♥Yakışan Mafyalar Elbar ♥♥
FanfictionElçin durmaksızın ağlıyordu çünkü ailesi denilen para avcıları onu bir mafyaya satmıştı....