Kaçak

2.6K 137 3
                                    

Barış;

Arabaya bindiğimde Elçin yoktu ve her geçen saniye yağmur siddetleniyordu. Ve ben bi kıza bile bakamayacak kadar geri zekalı değildim. Allah kahretsin!!!! Arabayı kitlemedim ve buda bunu fırsat bilip kaçtı!!! Hemen arabadan inip Elcini aramaya koyuldum.

Elçin;

Barışa gerçekten sinirlenmiştim. O hemen arabadan inip sigarasını yaktı. Yarıda kesip yere attı ve ustune basarak dükkana girdi. Bende sinirden etrafa bakılırken birden arabanın kapılarinin açık olduğunu fark ettim ve fırsattan istifade yağmur falan dinlemeden kaçmaya basladim. Artık yol beni nereye götürürse. Sonra fark ettim ve eski ve pis aynı zamanda kesin tinercilerin kaldığı bir sokağa gelmiştim. Her yerden hunharca gülen sesler geliyordu ve ben iyice korkmaya başladım. En sonunda en sessiz biyere giderek ağlamaya başladım. Geri dönmek istedim ama yolu bilmiyordum. Ya buradaki adamlar beni böyle bu elbiselerle görmeseler en sonda başımı dizime gömerek ağlıyordum birden dizime degen ellerle irkildim.baktığımda bu Baristi.

Barış;

Elçini aramaya başladım . Bu yoldan. gittikçe bakımsız pis bi sokağa geldiğini fark ettim. Bi yandan gulusme sesleri bir yandan da ağlama sesi geliyordu. Bu ses bir bayana aitti. Sesin geldiği yöne doğru gittim ve gördüğüm manzarayla biraz olsun sevinmistim çünkü Elcini buldum. Onun dizine ellerimi koydum ve başını korkarak kaldirdi. Beni görünce hemen sarıldı.Biliyorum bunu dusunmeden yaptı. Sonra onunla birlikte arabaya bindi aynı zamanda ikimizde sırılsıklam olmuştuk hemen evde geldik.

♥♥Yakışan Mafyalar Elbar ♥♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin