Elçin;
Manyak bu adam neymiş bana zevk verecek şeyler yasatirmis. Yaşamıyorum lan sıkiysa gel yaşat !!!! Söylene söylene mutfağa gidiyordum.B- ne dedin sen?!?!?
E- Ne dedim ben !?!? Yoksa söylediklerini duymusmuydu!?!? Kızım ayvayi yedin!!!
B- Sıkiysa zevk verecek şeyler yaşat gibi bir cümle mi kurdun?
E- Yok canım olur mu öyle şey?? Sen istediğini yaparsın !!
Dedim bir şey olmamış gibi ama bu cümlemden tatmin olmadı. Ayy yanima geliyor!!! Sen kasindin kızım Elçin!!!Beni tezgaha yaslayip kolları arasına aldı ve dedi ki;B- demek sana yaşatamam öyle mi?
E- Yok canım estağfurullah ben hiç öyle dermiyim??
B- Bence dersin o zaman akşam yaşayacaklarina hazır ol!!
Dedi ben şok olmustum!!
E- Yalnız ben ilklerimi sevdiğim adamla yaşamak istiyorum!! Bak öpücüğümü aldın birşey demedim bu sefer kötü olur tamam mı!?!?!
B- Yapacak birşey yok güzellik. İster güzellikler ister zorla orası sana kalmış . Artık sesimi çıkarmadım diye kendini bir sey sandin!! Kararını ver!!
E- Bak ... B- ben seni sevmiyorum!! Babamın yüzünden beni kullanımip bir kenara atma!! Anlaşabiliriz seninle sen beni bırak ben de kimseye ağzımı acmam!
B- Bak benim yerimde başka biri olsaydi sen suan ilklerini değilde ikincilerini yasiyodun güzellik. Ha caninida fazlasıyla yakarlardi!! O yüzden bana şükretmelisin!!
Deyip gitmişti benim başımdan kaynar sular dökülüyordu. Ne yani ben akşam .... Kesin gozlerim kıpkırmızı olmuştur!!! Odama çıkıp saatlerce ağladım. O babama ağzımdan gelen gitti. Ama akşama daha çok vardi birşeyler yapmaliydim ama ne!?!?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥♥Yakışan Mafyalar Elbar ♥♥
FanficElçin durmaksızın ağlıyordu çünkü ailesi denilen para avcıları onu bir mafyaya satmıştı....