Ben bu düşüncelerimi aklımdan gecirirken "Benim arabami getirin hanimefendi benle gelecek" Ben daha da ağlıyordum ve babama son bir kez bakıp ;
E-Allah senin belani versin!!!! Benim senin gibi bi babam yok!!! Şimdi senin yüzünden Allahın pisligiyle beraberim. Seni affetmicem !! Başka şeylere gelince para varda bana öz evladına gelince mi yok paran ha!?!?!? Dememle birlikte kolum dan taş adam tuttuğu gibi arabanın ön koltuğuna attı. Araba hareket etmeye başladı ve ben hala ağlıyordum. Yağmur zaten ince ince atıştırıyordu ama şimdi daha da şiddetlenmisti.Sessizliği taş adam bozdu
B-Hala ağlayacak misin??
E-Bana bak senin yüzünden ailem den ayrıldım ve şuan bu arabanın için de tanımadığım bi herifle bilmediğim bir yere gidiyorum. Şimdi hiç biseyden haberin yokmuş gibi ukalalik yapma ve nereye gittiğimiz söyle!! Aslında çok teşekkürler ya !! Gerçekten ten beni o pisliğin yanindan kurtardın!!
B-1-bana ukalasin deme.
2- ben sen istediğin için yanima alamadım babanın bana borcu var.
3-gittigimiz yeri sana söylemem
4-bana ismini söyle !!!
E-1-ismim Elçin
2-senin ismin ne !?!?B-Baris tanıştığım memnun oldum ELÇİN!!! Bende Barış !!
E- Ben memnun olmadım bilmem anlatabildim mi Barış
!!??B-Bak sen bi mafyayla böyle konusamazsin ağzını topla !!!
E-Bak bi mafyayla konusacagimi senden öğrenecek degilim tamam mı!! Ben tam 24 senedir bir mafyayla yaşıyorum tamam mı!?!?!?
Barış;
Elçin gerçekten tanıdığım en atarlı kız ve gerçekten çok güzel. Herşeye verecek bir cevabı var ve bana sürekli bağırıyor . Ve ben bana bagirmalara dayanamam ve hemen
"BANA BAGİRMAYİ KES!!!!!!!" diye bagirmistim Elcine baktığımda gözleri dolmuş bi yandanda istemsizce yaş akiyordu ve bos bi şekilde boşluğa bakıyordu. Neden bilmiyorum ama içim sizlamisti. Seneler sonra ilk defa bu duyguyu hissetmistim. Sonra arabayı bi dükkanın önünne durdurup "bak gerçekten b-ben özür dilerim sen çok fazla konuşunca ve bana bağırınca dayanamadım ve o şekilde bağırdım" dedim bi dakika ya ben kekeledim!!! Sonra "bak ben mafyayim ve sen bunlara alissan iyi ol.." demeye kalmadan "siz mafyasiniz ve ustunuze toz kondurmazsiniz, bencilsinizdir , insanların ya canını alır ya da belki benim gibi insanları esir tutarsiniz!! Bence siz mafyayim diye kendinizi bi B*k zannediyosunuz !!! Beline bi tabanca takip, 3-5 adamda peşine takip gel karşıma "ben mafyayim istediğimi yaparım" yok öyle yagma!! Sizin insan dışı özel gucleriniz yok!! Siz sadece İN-SAN-Sİ-NİZ!!!!! VE SİZİ OZEL YAPAN O BELİNİZDE Kİ SİLAH!!!!
Gerçekten dedikleri karşısında şok olmuştum. Bi kızdan bunca laf yedim ve hepsini yuttum. Hiç birşey yapamadım. Belki de biz mafyalar ..... Hayır ben gerçek bi mafyayim sadece kendini bilmez bi kız yüzünden kendimi harcayamam ve bütün Türkiye de ismim duyuldu BEN GERÇEK BİR MAFYAYİMM!!!!
Birşey demedim arabadan indim ve bir sigara yaktım zaten yağmur şiddetliydi sigaranın yarıda bitirip yere attım . Hemen bir su alıp geri geldim arabaya bindi ve gördüklerim karşısında şok oldum!!
MERABA ARKADASLAR BU BENİM İLK HİKAYEM SİZCE NASİL OLMUS??? YORUM YAPARSANİZ SEVİNİRİM PEKİ SİZCE ELCİNİN BASİNA NELER GELMİS OLABİLİR?? TAHMİNLER YORUMLANSİN♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥♥Yakışan Mafyalar Elbar ♥♥
FanfictionElçin durmaksızın ağlıyordu çünkü ailesi denilen para avcıları onu bir mafyaya satmıştı....