Hayaller

66 3 0
                                    

Sevgilim diyebildiğim, diyebiliceğim tek insansın. seni nasıl sevdiğimin hikayesini sana defalarca anlattım. şimdi tekrar anlatmıycam ikimizde biliyoruz. şimdi sadece seni ne kadar çok sevdiğimden bahsedicem. sadece bundan. Bunu anlatmaya başlaması o kadar kolay değil biliyomusun. önce içinden tamam diyosun ben içimdeki herşeyi ona anlatıcam diyosun, sonra aklın buna mani oluyor. anlatsam nasıl anlatıcam, nasıl başlıycam, başlasam bile nasıl devam etiricem diye düşünüp yüreğine deriin bi dur çekiyosun dur. o zaten biliyor senin onu nası sevdiğini, nasıl sevmeye devam ediceğini. onu nasıl sevdiğini, değil bir ömür, bin ömür onu sevmeye devam ediceğini. kusura bakma az önce yazmak için biraz mola verdim... bana verdiğin fotoğrafı öpmek için. onu hiç yanımdan ayırmıyorum biliyomusun. her an her saniye yanımda. ne zaman baksam gülüşüne ölüyorum. Beni bu dünyadan koparıp başka bir dünyaya bizim dünyamıza götürüyor. ilk zamanları özletiyor hani şu sürekli mutlu olduğumuz kavgalarımızın bi çocuk kavgasından farksız olduğu anlar. Hani şu geceleri birbirimiz için yazdığımız mesajlar varya hepsi sanki kalbime sağlanıyo o anlarda. şu birbirimiz için kurduğumuz hayallerin olduğu mesajlar... Hani sana soruyorum ya bazen beni GERÇEKTEN SEVİYORMUSUN diye. İşde bu soruyu sorarken kalbim öyle hallere bürünüyorki bi an mutlu "EVET" deme ihtimalini, bi an "HAYIR" deme ihtimalini düşünüp duruyor... bazen soruyorum kendime acaba Hayır dese ne yapardım... nasıl nefes alırdım... nasıl bize biz diyebilirim... o hiç görmediğim gözlerinin karanlığında nasıl kaybolabilirim... sensiz nasıl bi Yaşantım olur. Yada sensiz bir Yaşantım olurmu... bir cesetten farkı olurmu sensiz?... yaşayan bir ceset... yaşadığından habersiz bir ceset... Bazende düşünüyorum acaba ileride ruhumun eşi olduğun gibi benimde eşim olurmusun... o kurduğumuz güzel hayalleri gerçekleştirebilirmiyiz. Hayalimize kavuşurmuyuz kurduğumuz en büyük hayal gerçek olurmu diye düşünüyorum. bi sahil kasabasında yaşarmıyız... her gece senin gözlerinde uyuabilirmiyim. sabahları senin sesinle kalkabilirmiyim yine yeni bir güne bir ömür başlayabilirmiyiz?... Yada birbirimizden habersiz bu hayalleri eksikmi gerçekleştirmeye çalışırız. sensiz asla tamam olmazki bu hayaller dediğim gibi bi hayal anca kurduğun kişi varsa gerçekleşmiştir. sen olmadıkça o sadece bir hayal diğer hayallerden farklı bir hayal. Şuan biz olmasakda bakarsın bu hayalleri ben yalnız yapmaya çalışırım bakarsın. Eğer biz olucağımız gün gelirse beni hayallerimizde bulursun. o tatlı kavgalarımızda.

sevmek nedirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin