Gizli yer

2.9K 162 6
                                    

HATIRLATMA

"Aksanın değişik"
şeyi geciktirmeden cevabımı aldım.
"Ah evet normalde ben ingilizce bilmem. Yani şey ben türküm amma annem türk babam ingiliz ve Coğu zaman annem ve babam ayrıldığında annemde kaldım yani türkiyede onun için böyle"
"Peki
Şimdiki zaman...
Şatodan dışarı çıktığımızda biraz şasırmıştım. Neden mi?
Çünkü dışarısı çok guzel. Rengarenk cicekler var ve buranın havasını değistiriyor
"Çok güzel"
"Beğendiğine sevindim, ah bir yer daha var ama burası gizli. Yani kimseye söyleme benden başka bir kişi daha biliyor: Tom."
Gerçekten merak etmiştim hemen atıldım ve;
"Benide götürürmüsün?"
"Elbette zaten ilk geldiğinden beri aklımdaydı bu güne kısmetmiş."
Dedikleri karşısında mutlu olmuştum yani kısmen beni düşündüğünü söylemişti ama daha farkına varmadı.
Ağzımdan bir kıkırdama kaçınca yeni fark etti ve kızardı. Kızarmış olması onu öpme isteğimi arttırıyordu. Tatlıydı.
Ben düşüncelere dalmışkan hafif bir öksürük sesi duydum ve merak ettiğim o yere geldiğimizi anlamış oldum. Başımı betrafa merakla kaldırdığımda gözlerime inanamadım.
Ellerim bir ara ağzıma gittiğimi hatırlıyorum.
Okadar dalmışım ki Isaac'in beni gülerek izlediğini daha yeni fark ediyordum.
Utanarak! "Çok güzel sanki yeryüzündeki cennet gibi. Yani tanımsız diyecek kelime bulamaıyorum."

Size amy ve Isaac in geldiği diğer bölümde gösgermeye calışacağım.
Sizleri seviyorum.
Suzloru sovuyorom.

Kayıp PrensesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin