#14#

440 71 12
                                    


     Az ember nem mindig az, akit te vagy bárki más kívülről lát. Például, az én padtársam amikor nem velünk van, visszafogott, nem beszél sokat és a háttérből figyel. Amit az emberek látnak: egy aranyos leányka, aki értelmes és csendes. Jól nevelt, a szülei biztos büszkék rá. Amit én és a barátnőim látunk: egy szőke kis spiné, aki úgy méreget minket mint egy gyilkos az áldozatát. A szeme végigpásztázza a tömeget, most választja ki a zsákmányt és tervezi el, hogyan is fogja megkínozni. A karba font keze azt jelenti, hogy most küld el mindenkit az édes anyukájába és azon gondolkodik, hogyan is fogja leigázni a világot. Amit a padtársam valójában csinál és gondol: Szeretem a Teen Wolfot, meg a Doctor Whot is. Hm, asszem megszököm, hogy új életet kezdjek normális emberekkel körülvéve. A legjobb barátnőim degeneráltak. Nem csoda, hogy kezdek visszafele fejlődni agyilag. Főleg a padtársam, na ő a legrosszabb. Úgy röhög mint egy menyét, ráadásul most is úgy néz, mint aki mindjárt leüt valakit. A többiekről ne is beszéljünk. Van egy pszichopata, egy nyanya meg egy kis hódolókkal körülvett csitri. Kösz Uram, látom te is szeretsz szívatni.

Mi a tanulság? Senkit ne ítélj el a külseje miatt, mert lehet, hogy egy baltás gyilkos, aki megkeres és elvágja a nyakad aztán otthagy a földön elvérezni, miközben selfiket nyom fel Facebookra.

Napi bölcsességWhere stories live. Discover now