Néha elgondolkodik az ember azon, hogy most mi a rák is van. Személy szerint, én nagyon szeretek filozofálni. Azon szoktam gondolkodni, hogy mi lesz akkor, amikor elpusztul a világ, de úgy frankón eltűnik a Föld. Olyan nehéz megérteni azt, hogy attól, hogy egy bolygó elpusztul, az Univerzum nem áll meg. És mi történik akkor, ha a világegyetem pusztul el? Mi lesz akkor? Általában egy fehér téglalapot képzelek el, bár ez képtelenség, mert ha elpusztul minden, amiről eddig tudunk, akkor nem maradhat egy fehér téglalap, mert akkor az azt jelenti, hogy van valami, ergo, akkor nem pusztult el minden. Tudsz követni?? Meg aztán mindig bevillan egy kép, ami általában úgy kezdődik, hogy "mi lenne ha...". Mi lenne ha egy nap meghalnék? Meddig gyászolnának? Vagy mi lenne ha el kéne költöznénk? Hogy bírnám? És néha olyan rémisztő gondolataim vannak, hogy mi van ha meghal valaki, akit szeretek? És bármennyire nem akarok ilyenekre gondolni, mindig bevillan egy kép, ami mára "mi lenne ha..." végződése. Sokszor nem tetszik, amit látok, de van amikor igen. Ti is szoktatok filozofálni? Mert én marha sokat szoktam. Természetesen csak magamban, mert ha valóban feltenném ezt a kérdést, hogy "mi lenne ha..." az emberek többsége elküldene a francba, amiért ilyeneken gondolkodom, meg előállnának azzal, hogy nem szabad ilyeneken gondolkodni, hanem a jelenben kell élni. Én meg hogy magyarázzam meg nekik, hogy bármikor bármi megtörténhet és néha jobb elgondolkodni azon, hogy mit is kezdenénk magunkkal abban az esetben ha... Néha úgy érzem szomorú, hogy ilyeneken gondolkodom, mert általában rossz dolgokon gondolkodok. Halál, valami elvesztése, súlyos betegségek... Ilyenek jutnak mindig eszembe. Egyszer megkérdeztem anyámat, hogy mit tenne, ha egy nap leégne a házunk? Erre anyám annyira kiakadt, hogy egész nap nem beszélt velem. Pedig én nem akartam rosszat, komolyan, csak tudni szerettem volna, hogy mit tenne ebben az esetben. Már értitek mire gondolok? Az olyan filozófus lelkek mint én, jobb ha soha nem mondják meg min gondolkodnak igazán, mert akkor mindenki kiakad. Ez így szokott menni.
YOU ARE READING
Napi bölcsesség
Non-FictionMinden napra egy bölcs mondat, amely segít abban, hogy leszard a hülyéket, amely megváltoztatja a világot és elhiteti veled, hogy egy ki******** csillámpóni vagy.