#34#

59 10 0
                                    


Had meséljek el egy igaz történetet. Volt egyszer egy lány, aki úgy gondolta újra írni kezd itt wattpaden. Nagy levegőt vett, nem vette figyelembe az ajánlásokat, amiknek a felének az volt a címe, hogy "Szex a bátyámmal", "A bátyám és én", "A bátyám...18+ csak saját felelősségre". Szóval ez a lány, nem reagálta le ezeket a sztorikat, hanem fellépett a profiljára. Hm, gondolta, nem sok minden változott. Lett még pár követő, lett még pár értesítés, na jól van. A lány elkezdett egy új történetet. Az eleje döcögősen ment, de aztán kezdett belejönni. Egyik nap megírta a következő fejezetet, de idegesítette, hogy a wattpad nem akarta feltölteni. Végül csak sikerült, minden happy, aztán a rá következő nap, főszereplőnk tovább akarta írni a történetet. De hoppá! Eltűnt az utolsó fejezet. A lány ideges lett, de volt kedve és újraírta az egészet. Feltöltötte és bumm! Hirtelen megint megjelent a tegnap megírt rész, ami aznapra letörlődött. Nem baj, gondolta a lány, hiszen az újraírt változat jobban sikerült. Aztán belekezdett a következő fejezetbe, de 400 szónál úgy döntött pihen egy kicsit. Lementette a piszkozatot, aztán mikor pár órával később visszatért, hogy folytassa, hirtelen eltűnt a piszkozat, sőt, eltűnt az utolsó fejezet is, amit nagy gonddal újraírt. Szerencse, hogy főszereplőnk az utolsó fejezetig lementette wordban is a történetet, azonban a megkezdett piszkozatot nem. És most ez a lány kurvára dühös és azon kezd gondolkodni, hogy újra elhagyja  a rohadt wattpadet. Mi a tanulság a mai történetből? Hogy minden fáradozásod szart se ér, mert mindig jön valami fasz, a mi esetünkben a wattpad, ami elcseszi neked az egészet. Lerombolja az eddig felépített birodalmadat, te pedig ott maradsz semmi nélkül. Kivéve, ha okos vagy. De persze ez nem azt jelenti, hogy fel kell adni, csak azt, hogy egyes illetőknek jól be kell húzni egyet. Remélhetőleg egy székkel. Ami vasból van. És ha nem elégít ki egy ütés, akkor addig kell ütni azt a személyt, ameddig meg nem hal. Mert akkor legalább tudjuk, hogy végleg megszabadultunk tőle és többet nem árt. Sajnos a mi főszereplőnk nem verheti be senki pofáját, mert a wattpad az egy virtuális oldal, és ha mégis megkísérelni bántani, akkor szegény laptopja sínylené el a dolgot. Sad story. :( De attól még, kedves Wattpad, kérlek szépen, baszd meg magad!

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jan 13, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Napi bölcsességWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu