Jednoho večera se Hanka sešla se svými dvěmi kamarádkami u ní doma. Popíjely víno, klábosily a přišla řeč na novou profesorku. Byla to mladá, atraktivní žena, která ovšem byla velice přísná a tak dívkám ležela v žaludku. Hanku napadlo, vyrobit si voodoo panenku oné učitelky a celou ji propíchat špendlíky. Dívky tedy, podotýkám, že pouze z legrace, vyrobily voodoo panenku, omotaly kolem ní vlas učitelky, který na jedné z nich zůstal ze školy a zběsile začaly do panenky zapichovat špendlíky. Panenka už byla celá roztrhaná, ale Hance to nestačilo a panenku rozpůlila.
S pocitem zadostiučinění se dívky rozešly do svých domovů.
Ráno na Hanku ale čekalo velmi nemilé překvapení.
Když přišla ke škole, hlouček studentů se zapáleně bavil o příšerné autonehodě, která se profesorce stala.
Hanka v šoku běžela do nemocnice, kde pracovala její teta, aby zjistila profesorčin stav. Dozvěděla se, že je na tom opravdu velmi zle a má poškozenou páteř. Její teta doslova uvedla "jako by ji někdo rozpůlil".
Následující dny Hanka nevycházela z domu, ani nechodila do školy, užírala se totiž pocitem viny.
Po pár týdnech se rozhodla jít učitelku navštívit. Ta ji vítala se slzami v očích, protože byla jediná ze školy, která ji přišla navštívit. Hanka to však nevydržela a ke všemu se jí přiznala s prosbou o odpuštění. Místo toho ji ale profesorka nechala vyhodit z pokoje, poté se již nikdy neviděli.Otázka: Věříte na Voodoo?
ČTEŠ
Hororové jednodílovky
TerrorDoporučení: Čtěte před spaním. Příběhy pouze podle skutečné události.