Destinul

9 4 0
                                    

Ne-am dus in pod sa căutăm o cutie dar întâmplător m-am împiedicat de un cufăr cu logoul acelui oraș (un cap de lup zgâriat ).

M-am cutremurat . Cum era posibil ca sa am o asemenea cutie in pod.

Am mers cu Adam la Britny acasă dar pe drum o bătrânica ciudata cu ochii albi ma opri si îmi spuse:

-Tânără fata , ai un destin mare si încurcat ! Stai bine lângă acest tânăr . Tu vei scoate lumea din pieire . Vei supune Lupul si vei salva vieți ! Ai grija ! Ai încredere in tine si in puterile tale magice !

Am trecut peste aceste vorbe , dar când am ajuns la clanță porții lui Britny mi-a apărut in palma un semn ca cel de pe cufăr .

Clanta  se deschise doar dintr-un gest  si am pătruns in curte uimita de ceea ce tocmai făcusem . Femeia avea dreptate !

Britny văzuse tot si se sperie. M-a întrebat ce s-a întâmplat .

-O poveste lunga !

Am intrat in 5 ore i-am povestit tot . La final era așa de uimita încât ii cădea fata de uimire .

😱😱😱😱😱

Nu m-ar fi crezut nimeni daca as fi spus alt cuiva dar ea m-a înțeles . Am vb si cu Mira ce a reacționat exact ca Britny .

Am mers cu Britny la un salon cat Adam era la antrenamente.💇💅💆dupa 2 ore 🕛 am plătit 💵si am plecat .

Am mers la mine acasă . Am servit prânzul si i-am luat pachetul lui Bred . Ne-am dus l-a școală  sa ii ducem prânzul .

Am trecut pe la stadion Adam juca fotbal . Era superb .
Parul sau negru se oprea in soare si talentul lui atletic completa tabloul frumos.

Am plecat acasă . Acum având 18 ani am terminat școală deci alte ocupații în afară de a învăța sa îmi folosesc puterile nu aveam.

Am exersat levitația . Am reușit sa fac un mar sa plutească 3 minute deasupra mea . Apoi am transformat o piatra intr-un  diamant. Am insistat pe controlarea puterilor ce erau la cota maxima .

Am început sa am viziuni si preziceri cu ar fi :Adam avea următoarea zi un meci si in seara de dinainte când stăteam la birou am simțit in cap un curent si am căzut lată si in acel timp am văzut cum Adam dânad  golul decisiv aluneca si își scrântește glezna .

L-am anunțat si a decis ca mâine sa stea acasă ca sa evite accidentul .

Cronicile Din Orasul SundaysUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum