Am învățat cu greu sa îmi controlez puterile . Pentru a face un mic test înainte de prezentarea in fata consiliului am mers intr-o arena mare .
Adam îmi spuse ca acea arena era una magica ce putea simula tot felul de atacuri ale lupului .
In spatele meu se zarea un Lup ce dorea sa ma atace . Simtindu-l in spate am aruncat o vraja de foc distrugând iluzia arenei .
Am simțit deodată un ghiont în piept ... am rămas pe jos în arena respirând foarte greu .
Adam a venit în fuga spre mine dar când dori sa ma atingă , o lumina puternica zvacni din mine și îl arunca la o mica distanta de mine .Dintr-o data m-am trezit rămânând slăbită și neputând a îmi controla respirația.
Tot ce am putut face a fost sa ma târăsc spre Adam sperând că era bine .
-Adam !!
-Jessie stai te rog nu te apropia !
Prin pielea lui se vedeau urme de lumina ...erau din acea explozie luminoasa din jurul meu .
-Ce ți-am făcut? ?
Adam se ridica și ma privi lung prăbușindu-se parca fulgerat ...
-Adam !!!!
Era inconștient, l-a luat de jos și m-a strofocat sa îl car pana la ieșirea din pădure.
L-am dus în camera mea unde am așteptat sa se trezească. ..
Când s-a trezit, a sărit brusc în picioare speriamdu-ma ...
-Jessie! !
-Adam sunt aici stai liniștit!
-Te iubesc!