Adam m-a învățat multe lucruri , mi-a arătat ce înseamnă sa iubești cu adevărat iar azi împlineam trei luni de când ne cunoaștem deci trebuia sa ii dau un cadou .
Părinții mei erau fericiți ca îmi place aici dar vara aproape sa terminat așa ca eram trista si nu ma dezlipeam de el. Plângeam in continuu .
Mama veni in camera mea si ne anunța pe mine si pe Adam ca ne vom muta permanent aici si Adam va putea sta pentru totdeauna cu noi .
Eram extrem de fericiți dar când mama ieșii am început sa levitez .....
-Adam ce se întâmpla ????
-Zbori!!
-Aaaa , de ce?????
-Ai deprins puteri magice din paradox !!!
-O nuuu!!
-E minunat si interesant ! Trebuie sa mergem in pădure sa te mai antrenam pentru prezentarea in fata consiliului si lupta ci Dany ( dihania ce te-a urmărit știa ca tu ești speciala ).
-Cum???Mi-e frica !! NU vreau puteri!!
-Stai calma eu sunt aici si te voi ajuta mereu ! Te iubesc!
-Si eu !! Mulțumesc!!
Am mers aproape de pomul cu trapa . M-a prins de mana si am intrat in tunel .
Erau tot felul de flori , animale , creaturi si oameni pe car ii văzusem in oraș dar acum erau total diferiți , erau fericiți ,liniștiți si aveau o privire calda .Era un oraș mic , restrâns , frumos , plin de oameni simpli si drăguți . Am alergat prin piață , am primit mere , ne-am aruncat in fanul dintr-un hambar , pe scurt SIMTEAM CA TRĂIESC!
Se auzi o goarnă. In sătuc intra o caleasca din care un om ieși si striga:
-Oameni, oameni ascultați ! Lupul mare se apropie!...Adam se cutremura si ușor se încrunta gânditor .
De pe un deal se auzeau strigate. Toți au fugit pe deal sa vadă ce
s-a întâmplat .Un trup sfâșiat stătea întins pe iarba . Apăru preotul spintecător de bestii marele Strotzzy ce striga catre popor:
-Aici e urma Lupului !
Oamenii plângeau si strigau de furie .Ne-am adunat in piață si am pus la cale un plan de baricadare .
Seara se lăsa si nicinun zgomot nu se auzea .L-am întrebat pe Adam cine era acel lup ce dorise sa ma atace. Mi-a spus ca era unul din ajutoarele Lupului .
-Cine este acest Lup??
-Lupul a fost cândva o persoana ce a fost muscată de alt Lup devenind Lup Alfa si conducând haita spre noi recruți .
-O nu ! Dar de unde acest prost stie atâtea despre bestie ?
Preotul interveni.
-Stimata domniță eu cunosc bine situația deoarece intr-o seara mergând spre casa Lupul se strecura printre copaci . Cu Sf Petru înainte i-am retezat mana . Dimineața am ajuns dar când sa îmi salut sotia am văzut asta :.....!!!laba de lup era de fapt mana femeii
-O vai!😮Mi-e frica , Adam nu ma lăsa !!!
-Stai liniștită ! Nu vei pati nimic !
-Bine !.....si l-am imbratisat
Am mers cu toți in biserica , ne-am rugat si am plecat la suprafața .
-Adam , ce se întâmpla in lumea aceea ne afecateaza si aici ??
-Sper sa nu !....si in acest timp privea puternic cu fruntea ridicata spre zare .
Am plecat in goana spre casa ca sa prindem cina .
-Buna Brenda , scuzane ca am intarziat !
-Trebuia sa va uitați la ceas si sa va grăbiți !
-Scuze!!😞😞
-Tineretul si pierderea de timp!!😀😁
Si am imbratisat-o pe Brenda .
Ne-am dus lucrurile in camere si am coborât in bucătărie sperând ca Brenda sa nu le spună părinților mei ca am întârziat. Brenda nu e genul dar orice e posibil ca o pădure paradoxala cu un oraș ciudat si monștrii lupi .
Eram ironica din cauza a ceea ce am aflat in pădure . Aveam mii de întrebări pe care nu știam cui trebuie sa i le pun .