❤❤❤❤❤
Tak som sa išla naraňajkovať pozerať telku a nabedovať a po obede som sa šla konečne obliecť. A potom som šla na stanicu a tam čkala na vlak. Keď konečne dorazil tak som si zapla mobilné dáta a písala si z Jankou napisala že už ma čaká na stanici cesta netrvala dlho. Takže po nejakých 15. Min som bola šťastná že som konečne dorazila na miesto. Hneď keď som vystúpila tak som na lavičke zahliadla Janku. Vystupila som pozdravili sme sa a silno obiali. Kedže som to tam veľmi dobre poznala tak som sa aspoň nemusela pytať Janki že kde vlastne býva alebo niečo také. Keď sme k nej prišli zložila som si veci a hneď som napísala všetkým byvalim spolužiakom aj spolužiačkam že či by nešli von napísali mi že možno o hoďku by šli. Spýtala som sa Janki že či by sme sa nešli pozrieť na náš starý dom, ona súhlasila tak sme hneď vyrazili po možno piatích minutách sme stali pred nim pred mojimi spomienkami a videla som ako detí bežia po dvore a hrajú sa, porzrela som sa do okna kde som mala izbu rúžova harba na stenách pravdepodobne tam detská izba aj ostala. Nechcela som tam stáť dllho lebo by na mňa niekto pozeral či som normálna. Ale hrnuli sa mi slzi do oči.
❤❤❤❤❤Takže to je z dnešnej kapitoly všetko a ďalšia kapitola ktoru píšem v buse no nevadí taaak
Bye ✋💞