11. kapitola

21 1 0
                                    

A je to tu zasa, zasa sedím v lietadle z Danielom ale tentokrát len sami dvaja bez rodičov pozrela som sa na mapku predo mnou písalo tam let na Hawaii potrvá 3 hodiny, pozrela som sa na Daniela a pousmiala som sa on spravil to isté ale pridal tam aj objatie. tie tri hodiny zbehli ako voda videla som ako pristávame na letisku a prechádzame chodbou lietadla až sa dostaneme na samotné letisko tam sme čakali na taxi. viac si už nepamätám zobudila som sa na zvonenie budíka, rýchlo som išla do kúpeľne a začala sa tam líčiť a zasa tie otázky mala to byť nápoveda ? odpoveď som nenašla. keď som bola oblečená prišla za mnou Janka z kopec darčekmi na narodeniny, vravela že sú tam aj darčeky od bývalých spolužiakov. Vzala som si ich a poďakovala sa jej. Janka ma sprevádzala aj na stanicu tam mi šiel vlak domov. vo vlaku som nemyslela na nič iné ako na rodinu a Daniela. nakoniec bol čas vystúpiť. Na stanici ma čakal ocino no Daniel s ním nebol pozdravila som ockovi a dala mu pusu na líce :D celu cestu som mu rozprávala o tom ako bolo u Janky. Keď som prišla domov tak ma tam čakalo veľmi milé prekvapenie. Bola tam mamka Daniel všetko to tam bolo ozdobené balónmi všetkcych som objala a začala zasa kecať ake to tam bolo. Potom mamka priniesla tortu ale pred tým než sme ju zjedli dali mi darčkeky som zviknutá darčeky rozbaľovať sama v izbe tak som si ich odniesla do izby a vratila sa k nim do obývačky tam sa začala party hard 😂😂😂. No a nakoniec sme za mali rozlúčiť ale moja úžasna ma4mka dostala nápad že či by Daniel u nas nemohol ostať spať však niesme male decka 😀. Daniel pouvažoval no nakoniec ostal spal v obývačke mala som spať z ním ale nechcelo sa mi nevyspať sa 😀😂. Ale aj tak v izbe na mňa čakali darčeky, rozhodla som sa že polovicu otvorím a ďalšiu polovicu si nechám na zajtra. Pomaly som si vybrala ten najmenší darček aký tam mohol byť. Žačala som odbaľovať prvý darček v ňom boli nádherné náušnice, v ďalšom darčeku som našla čierne Converse tenisky, 3.darček- crop-top s čiernymi nohavicami, 4.darček- asi po stehna 😂 tenký svetrík. 5.darček- nová kabelka do školy tú som potrebovala takže paráda, 6. A zároveň posledný darček. V ňom boli prekrásne žlto-biele šaty. Všetky veci som si hneď vyskúšala, čo bolo zaujímave všetky mi sedeli ako keby boli šité na mieru. Potom som sa šla muyť pozdravila som ešte Danielovi a išla spať.

Tak ďalšia kapitola je tu dufam že sa páčila 😀😂😘 taaak

Bye✋💞

Vždy SpoluWhere stories live. Discover now