Sınıfın kapısı nazikçe açıldı ve tüm gözler kapıdaki kıza takıldı..
İlk başta tanıyamadım dikkatle baktım ve o ilk aşkım ondan sonra hiç sevgili edinmemistim..Ve onu hala sevebilirim... Kafasını arkalarda sıralara doğru gezdirirken gözüne ben çarptım ve dikkatle baktı sonra hiçbir şey yokmuş gibi on sıralarda ki Yağmur un yanına oturdu..Ben yanımda ki Furkanla konuşurken aklım hâlâ Sümeyradaydi.. Oysa ki ne çok sevmiştim onu ortaokul askim ve ilk askom ondan sonra kimseye kalbimin kapısını açmamistim ve onu hâla seviyordum...
Dirindirindirindri diiidirindidjdjdnjid.....Ve zil sesi .İlk dersimiz Türkçe idi. Aaaaa Hacı hoca Sümeyra ile benim ortaokuldaki Türkçe hocamız..Hoca sınıfa girigirmez Sümeyra 'ya baktı.
- Sümeyra
Sümeyra hafif kafasını kaldırdı ve şaşkın bi surat içerisinde..- Hocam..Nasılsınız iyi misiniz gibi sorular yönetti ve hocanın dikkatleri benim üstümde
- Engin ... Nasıl tesadüf Sümeyra ve Engin siz ortaokulda çok samimiydiniz...dedi.
Bizim Sümeyra ise
- Evet , hocam çok samimiydik dedi ve masum suratiyla bana baktı...
Ah o gözleri varya yine beni benden alıyor....Hoca hemen tanışma vasfina girdi herkes kendini tanıttı falan ....
Ve ee
Dadidididiidididi....Zil çaldı Sümeyra ve Yağmur koşar adımlarla bahçeye doğru yürüdüler ve ben hemen heyecanlı bir şekilde Sümeyra nin peşinden gittim..Tam Sümeyra merdivenlerden inecekken kolunu tutup çektim yüzünün bana dönmesini sağladım...