Ve ben hâla ağlıyorum.
-Sümeyra ağlamayı keser misin lütfen?
Neden bu kadar kaba olmak zorunda ki bu oğlan hem yaptığına bak uzun süre sonra seni seviyorum bu nedir ya hayatımda böyle bir şok yaşamadım ben hiç tabii ki bu tepkiyi vericem ne bekliyordu ki benden...
- Çok naziksin Teşekkür ederim..
-Ben ciddiyim Sumeyram senin ağlamana dayanamıyorum neden bilmiyorum ama Okulun ilk günü seni gördüğümde çok sevinmiştim çünkü hala kalbimde sen vardın ve hep sen olacaktın SENİ SEVİYORUM
Ve ben şok yine dedi şu iki kelimeyi biliyorum onun beni sevdiğini ama hemen karşılık verirsem insanların beni kolay bir kız zannetmesinden korkuyorum normal hayatımda hep zoru seçerim ve başarırım şimdi böyle basit iki kelimeyi söyleyemiyorum ne oldu ki bana...
-Engin lütfen bir daha benimle muhatap olma...Yalvarıyorum..
Ona böyle dememin sebebi kalbimin acimamasi içindi....
- Seni seven biri nasıl seninle muhatap olmasın her saniyede her salisemde sen varsın ne yapabilirim ki ...
- Karşına daha iyileri çıkar Engin yalvarıyorum....
-Dünya nin en güzel kızı ki sensin ....Trilyonlara sahip bir kız herhangi bi müthiş özelliği olan bir kız vb. karşıma çıksada bu gönül senden vazgeçmeyecek...Sümeyram
Allahim sen kalbime mukayet ol onu koru sen büyüksün yarabbim...
Hiç seslenmeden ordan uzaklaşıp sınıfa doğru gittim....Sınıfa girdiğimde herkesin gözü bende içim acayip kötü hissediyordu...Yağmur yanıma yanaştı ...
-Ne Oldu?
-Ne gibi Yağmur?
-Ya işte ne konuştunuz Enginle??
-Boşver Yağmur sonra anlatırım?
- Ya söylesene..!!
-Yağmur lütfen bir şey konusunda bu kadar ısrar etme lütfen!!
Yağmur hiç seslenmeden yerine oturdu ve bende yerime geçtim birazdan ders başlayacaktı ve Engin hala gelmemişti doğrusunu söylemek gerekirse merak etmiştim Engin i ne kadar belli ettirmesemde seviyordum onu....
Ders başladı ama hala Engin yok nerde acaba.....Engined en
Sümeyra'nin o sözleri kalbimi çok acitmisti oysa ki çok seviyorum onu ve şimdi hayatımda ilk defa yaptığım şey okuldan kaçmak okuldan kacmistim ve boş tenha bir yere oturmuştum..
Acaba beni merak ediyor mu ki Sümeyra pek sanmıyorum ama kesin şükrediyordur derse gelmedi diye...Ben bunları düşünürken bi anda aklıma birşey geldi Sümeyra 'nin telefon numarası eveeeet eğer hala aynı numarayı kullanıyorsa vardı rehberimde hemen rehberime bakınıp numarasını bulmuştum...
Elim mesaj yazmaya gidiyordu fakat yazamıyorum ,korkuyorum ,onu çok seviyorum ve kırmak istemiyorum. Ama yapacak birşey yok yazmalıyım bu mesajı...
-Sümeyra...
-Kimsiniz?
-Seni seven kişi..
- Enginnnn!!
- Kendin de çok iyi biliyorsun seni sevdiğimi ama kabul etmek istemiyorsun...
-Numaramı nerden buldun ?
-Vardı zaten ...
Biraz daha konuştuktan sonra arayan "Babam" kesin idare okuldan kaçtığımi bildirdi ...
-Nerdesin oğlum
-Okuldayım baba.
-Emin misin?🤔😑
-Başka nerde olabilirim baba ?-Okulda olmadığını biliyorum çabuk eve gel ..
Dedi ve kapattı...
Herhangi bi sıkıntı olursa lütfen bana bildirin seviliyorsunuz
Devamı geliyoooor