Wywiad z Nico

598 42 57
                                    

Ja: Hejka, pewnie skaczecie z radości, bo dziś wywiad z moim bratem... Nico *krzyki fangirls w tle*

Nico: Cześć.

Ja: Od razu mówię Nico, że nie ja wymyślam pytania. No, ale przejdźmy do konkretów. Pytanie namber łan:

Co czujesz do Reyna'y? Mów prawdę!

Nico: Co to za pytanie?

Ja: Normalne, mów.

Nico: Yyy...no ona jest ładna i no...miła, my jesteśmy...ten...no... przyjaciółmi i tyle.

Ja: Miałeś mówić prawdę!

Nico: No...ja... Ja ją lubię, ok bardzo. No, ale my jesteśmy tylko przyjaciółmi. Nic więcej naprawdę....

Ja: Nico wiem, że kłamiesz. No cóż przynajmniej przyznałeś, że jest ładna i BARDZO ją LUBISZ.

Nico: I co jesteśmy przyjaciółmi.

Ja: Tiaaa, napewno. Wszyscyyyy Ci wierzą.

Co sądzisz, o:
- Solangelo
- Percabeth
- Jasper
- Caleo

Nico: Naprawdę ich obchodzi moja opinia?

Ja: Naprawdę idioto! Nie ogarniasz, że masz tabuny żon i fanek!

Nico: Yyy...no nie, a co to w ogóle jest to Solangelo?

Ja: Mój drogi bracie to ship Ciebie i Solance'a.

Nico: Że cooooooo????????????????

Ja: Pstro, odpowiadaj na pytanie.

Nico: Co to w ogóle kurwa jest??!!! Kto wymyśla te ship'y ja się pytam?! Nic nie myślę! To chore! Ja z nikim nie jestem!

Ja: Hej! Ja Cię ship'uje z Reyną i jestem normalna! Przejdź do Percabeth...

Nico: Percabeth to Percy i Annabeth?

Ja: Tak.

Nico: Nic do nich nie mam. Są spoko o parą.

Ja: Jasper?

Nico: Do nich też nic nie mam. Jason to mój przyjaciel i fajnie, że jest szczęśliwy. Jeśli chodzi, o Caleo. Wbrew pozorom kumpluje się z Leo, o Kalipso nie wiem za dużo. Jeśli Leo jest z nią szczęśliwy no to fajnie.

Ja: No to next.

Gdybyś mógł zamienić swego boskiego rodzica, to czy byś zamienił i jeśli tak to na kogo?

Nico: Sam nie wiem przyzwyczaiłem się do tego jak jest. To trudne pytanie.

Ja: Jakie trudne? Non stop powtarzarz, że chciałbyś zmienić rodzica.

Nico: Ja nie...zresztą nie ważne. Zamieniłbym może na Hermesa. Jego dzieci ponoć mają poczucie humoru. Zawsze to jakaś odmiana.

Ja: Wiedziałam, ja bym chciała być córką Dionizosa (lol) albo Ateny, ewentualnie Posejdona.

Twój najgorszy dzień w życiu?

Nico: Sporo takich było, ale wybrałbym chyba...wiecie ja...nie lubię, o tym mówić... Chyba dzień w, którym...w, którym dowiedziałem się, że...że Bianca nie żyje. Nawet nie potraficie sobie wyobrazić jaki to był dla mnie cios.

Ja: :'( Przestań Nico zawsze płacze jak, o tym mówisz.

Jakbyś miał możliwość wybrania jednej super mocy to jaka by to była

Nico: Sam nie wiem może czytanie w myślach... Fajnie by było wiedzieć co inni, o tobie myślą.

Ja: Ja bym wolała latać, tak oderwać się od ziemi...

Ask Demigods (gościnnie magowie, einheri i inne magiczne stworzenia)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz