2

1.7K 50 33
                                    

Yeni evimize ulaştığımızda sırt kaslarım fena tutulduğu için kolilerden eşyalarımı çıkartmak için pek uğraşmadım. Sadece özellikle içinde pijamamın olduğu belli olsun diye siyah bantla ağzını kapattığım koliyi elime aldım.

Koliden çıkarttığım kıyafetlerimin içinden en sevdiğim miki mause'lu kısa şort ve atleti üzerime giydikten sonra tüm gün zapdedebilmek için tepemde topuz yaptığım uzun siyah dalgalı saçlarımı sırtıma saldım.

Yeni odam diğer odalarımdan ayrı olarak balkona sahipti. Evimiz yan yana dizili bir birinin kopyası amerikanvari yapılardan biriydi. Babamın bu kez bulduğu iş ona epeyce para getiriyor olmalıydı çünkü evimiz epeyce lükstü.

Odamda aval aval göz gezdirmeyi bırakıp elimi yüzümü yıkadıktan sonra balkonumdan etrafa göz atmak için mutfakatan gelirken yanıma aldığım elmamı dişleyerek kapıdan çıktım. Elmamdan bir kaç ısırık alıp bir birinin aynısı evlere boş boş bakarken yan dairemizde oturan çocukla göz göze geldim. Orada otuyor olmalıydı çünkü üzerindeki tişörtü çıkartıyordu. Perdesi ve penceresi açıktı. Ve altında sadece Boxerı ile karşımda dikiliyordu bir kaç saniye sonra. Fazla olmamakla birlikte göğsü, karnı kaslarla kalpıydı. Tişörtünü çıkartıtrken gerilen kol kasları ve çıkardığı tişörtün su içinde kalmış olması ya spor yaptığını ya da sakar olduğunu gösteriyordu. Yaz ayında yağmurdan ıslanacak hali yoktu ya?

Çocuk kaşını kaldırıp dudağını bükene kadar onu süzdüğümü farkedememiş olmanın utancını yaşarken bana göz kırpıp gülümsemesini sırıtmaya çevirerek beni süzmeye başladığında az önce lanet olası perdemi kapatmadığımı fark ettim! Komşunun oğlu bildiğiniz beni izlemişti! Şuan da gözleri üzerimde geziniyor az önce izlediklerini görüyordu mutlaka. Elmamı ona fırlatıp hızla arkamı döndüğümde yüzümün kızarmamasına dua ederek kendimi banyoma attım. Bol bol suyla yüzümü yıkayıp utancımın geçmesini dilerken onun nasıl göründüğünü aklımdan çıkartmaya çalışıyordum!

Acaba attığım elma gülüşünü bozabilmiş miydi?

Kötü çocuk sutyenimi çaldı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin