Срещата?

91 12 1
                                    

Събудих се от звъненето на телефона ми. Аз нямам приятели кой може да ми звъни...е чак пък да нямам приятели. Беше непознат номер. Вдигнах и от слушалката се чу един прекрасен глас... КАМЕРЪН. Знам казах че не се влюбвам но това е различно. Той ме кара да се смея. И е доста привлекателен...

- Ало . Алисън ли е на телефона.
- Зависи, кой я търси?
- Един много привлекателен мъж на име Камерън. Надявам се да не си ме забравила. Защото аз не мога да забравя теб...

Щях да падна от леглото!!!

- Естествено че не съм а от къде ми имаш номера??
- Майка ти ми го даде...

Ще я убия😊...

- Е исках да те питам дали искаш да излезеш със мен на среща...
- Щом ме попита толкова учтиво.
- Значи това е...да
- Да!
- И ще дойда да те взема към два!
- Ще чакам.

Чакай малко колко е часът? 13:00!! Нямам никакво време! Добре че не слагам никакъв грим защото ако си сложа ще стане още по - зле от колкото е във момента. Облякох някакво ежедневно облекло тъй като няма как да ме заведе на изискан ресторант във 14:00 часът...

 Облякох някакво ежедневно облекло тъй като няма как да ме заведе на изискан ресторант във 14:00 часът

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

♡14:00♡

Чаках пред телефона ми. Защо не се обажда... Алисън много си глупава как очакваш толкова хубаво момче да си падне по такава като... теб! Чух звънене!! От входната врата...дано да е той! О МИЛИ БОЖЕ...!!!!Той е най-сексавото момче което съм виждала!!

-Къде ще ходим??
-Познай...
- Само да не е някой изискан ресторант!
- Понички??
-Понички!!

******
Вече бяхме пред мястото на което продават най-добрите понички във града а именно ,,Големият Дони"...Знам странно име за място където продават понички!!

Когато влязохме веднага във ноздрите ми нахлу миризмата на сладко...най-хубавото нещо на света!

Седнахме на една маса и забелязах че тя беше резервирана.

-Хей не може да сядаме тук масата вече е резервирана...
- Вече не е!

Той взе табелката и я хвърли през прозореца...Лошо момче!😅

-Какво ще желаете - попита сервитьорката.
- Две ягодови и две шоколадови.

Той откъде знаеше какво обичам??

-Откъде знаеш какво харесвам?
- Чета мисли...

Засмяхме се и водата която си бях поръчала малко по - рано излетя през носа ми... Аз.Съм. Голяма. СМОТЛА. Тогава забелязах че и на него също...Засмяхме се отново. Хубаво е да откриеш човек със същите психични отклонения като твоите...😂

- Ето поничките... И сметката...
- Благодаря!- казахме едновременно и пак се засмяхме.

****Пред нас****

- Това беше най-прекрасната вечер във живота ми Алисън...Благодаря ти!

Той се наведе и вече дишахме един въздух и той ме....ЦЕЛУНА!!!!!!❤❤❤❤❤❤❤❤Устните му бяха съвършенни! Той целият беше прекрасен...Трябва да благодаря на майка му че го е родила!!

*********
Съжалявам ако е било тъпо😂😂❤❤

Един ден...Where stories live. Discover now