Целунах го... Но за жалост всичко свърши поради простата причина че нито той нито аз имахме останал въздух😉.
- Благодаря ти!- каза Кам
- За какво? - попитах
- За всичко...Опааа... зачервих се!! А знаете какво се случва когато АЗ се зачервя.
- Много си сладка когато се зачервяваш. - каза Кам и се усмихна.
Мисля че "гаджето ми" наистина има някакви проблеми🙈.
- Ех, как лъжеш - казах аз и се засмях.
Да толкова съм зле че вече се смея на собствените си шеги😂.
- Никога не лъжа!! - каза той и се засмя.
Аз да не съм комик тука??
- Чуй чудех се дали искаш да дойдеш с мен на едно парти утре вечерта... - каза той и се зачерви.
Със сигурност на него му стоеше по-добре.
- Със сигурност!! - казах аз.
** вкъщи**
- Мамо тук съъъм!! - изкрещях аз.
Сега се замислих... А какво за бога ще облека?? Моето обличане не включваше рокли. Мама защо на ми отговаря? Е явно е излязла. Сегаааа нека да видим какво имаме тук. Бях застанала пред гардероба ми и нямах никаква представа какво очаквах да намеря. Аз не съм като онези късметлийки които когато се разровят малко из гардероба си и намират перфектните дрехи. Не, при мен трябваше да се излезе на пазар!!
Оф разхождах се вече от час и половина но нямаше нищо интересно..
Ами ето го и него! Последният магазин... Ако във него не намеря нещо просто няма да ходя на партито. Ами Алисън поеми си дълбоко въздух и влез.
Щом влязох веднага ме лъхна миризмата на чисто нови дрехи. Ако тук не намеря нищо интересно да не се казвам Алисън...
**след няколко изморителни часа**
Ето го!!! Перфектният тоалет за парти на което ще има само тийнейджъри които не познавам!?