Lise son sınıf olduğumuz için okul olarak kararlaştık ve balo yerine kampa gitmeye karar verdik. Okulda herkes grup halinde takıldığı için kimse kimseyi pek tanımıyodu hocalarda zaten son zamanlar herkes tanışsın diye karma bir şekilde çadırlarda kalacağımızı söyledi. Benim için fark etmiyodu ama C sınıfı ve bizim sınıf kavgalı olduğu için bizden biri aynı çadıra denk gelirse, bu demek oluyoduki kavga olacaktı. Ben fazla kavgacı bi tip degilim. Asosyalde değilim. Genelde herşeyin yeri ve zamanında yapılması gereken şekilde yaparım. Esyalarımı toparlayıp anneme sıkıca sarıldım. "Kendine dikkat et ilkim" dedi ve beni öptü. Gözüm arkada kalacaktı annem bir ay boyunca tek basına evde ne yapacaktı ki. "Sende kendine dikkat et beni düşünme" dedim ve el sallayıp okula doğru gitmeye başladım.
***
"Mısra uyan geldik kampa" derken bi yandanda kolumu vura vura acıtan Gizem'e ters bi bakış attım. Gizem benim sekiz senelik kardesimdi ortaokuldan beri beraberdik. Yeni uyandığım için otobüsten inerken çimenlerin üzerine yapışıyodum. Ama düstememistim simdi zamanı değildi zalim çimenleri öpmenin. Ağaçları astıkları listeye baktım ve Damla diye bir kızla aynı cadırda kalacağını gördüm. Çok az tanıyodum sanırım gecen sene gelmişti. Herkes çadırına yerleşirken biz hâla Gizem'in adını listede arıyoduk. Yoruldum diyip ağaçın gölgesine kendimi bırakı verdim, ama iste o an yüz yılın kavgası olmaya başladı. Kızlar kavgalıymış aynı çadıra denk gelmisler, erkeklerde durumu ayırmaya çalışınca onlarda kamp sorumlusunun yanına gittiler. Kısa bir sure daha orada oturdukdan sonra çadıra gittim ve uyudum.
Arkadaşlar oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum teşekkür ederim şimdiden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAMBAŞKA
Teen FictionSen bambaşkasın. O okula kampa geldiğinde anlamıstım zaten. Benim olanı paylaşmam dediğinde. Ama ben kimseye ait falan degilim küsüra bakma.