2.Bolum

524 47 3
                                    

Sabah erken kalkıp kahvaltı hazırladım so yeon'da uyanınca kahvaltı yaptık.

"Ben geç kalıyorum"

"Tamam akşam görüşürüz"

So yeon gidince bende bulaşıkları yıkayıp evi temizlemeye başladım. Öğlen bir olunca yemek yedim üzerimi giyinip çizim defterimi alıp dışarı çıktım parka gelince kulaklığımı takıp çizim yapmaya başladım.

Telefonuma mesaj gelince mesaja baktım

"Tebrikler okulumuza kabul edildiniz"

İnamıyorum kabul edildim eğer amerika'dan gelmeseydim orada çok iyi okula kabul edilmiştim ama bu okulda en az onun kadar iyi. Hemen so yeon'a mesaj attım

"So yeon okula kabul edildim"

"Harika senin adına çok sevindim ama şu an çok meşgulum çatlak sehun başımda da akşam görüşürüz"

"Tamam ayrıca eğer sana bir şey derse haddini bildir fighting"

Biraz daha çizim yaptıktan sonra eve gittim.

So yeon'un gelmesine daha 2 saat var bende film izlemeye başladım. Evde boş boş oturmak çok sıkıcı ama sorun değil nasıl olsa yarın okula gideceğim.

Chanyeol'ün ağzından
Sabah erken kalkıp kahvaltı yaptık. İşe gitmeden önce sehun'un istediğini yaptım bir kaç kişi bulup sehun'a söyledim.

İşe geldiğimde toplantıya girdim.

Sonra babam beni yanına çağırdı

"Geldin mi lafı dolandırmayacağım en yakın zamanda evlenmeni istiyorum artık bu işlerden sıkıldım ve emekliler gibi evimde oturmak istiyorum"

"Ama baba ben daha çok gencim ve evlenmek bana göre değil ayrıca sevgilim bile yok"

Babama sevgilim yok dedim ama olduğunu söylesem hemen evlenmemi söyler ve sevgilim evliliğe hazır olmadığını söylüyor.

"Biliyorum o yüzden benim bulduğum bir kız ile evleneceksin"

"Olmaz Hayır asla ben sevmediğim kimseyle evlenmem"

"Peki sana 3 ay süre ya kendin kız bulursun yada aile dostumuzun kızyla evlenirsin"

Babamın önünde eğıldim ve odama gittim. Niye ben ya 3 ay süre verdi ben bu sürede hyuna'yı nasıl ikna edeceğim.

Akşam olunca eve gittim suho hyung beni arayip akşam bize geleceğini söyledi.

Suho hyung kyungsoo akşam yemegine geldiler saat geç oldu ama sehun hâlâ gelmedi. Dayanamayıp mesaj attım

"Sehun nerdesin"

"Bardayim eğlenıyorum sende gel"

"Tamam geliyorum" diyip evden çıktım eğlenmek banada iyi gelir.

Ji yeon'un ağzından
Akşam yemeğinden sonra so yeon ile dışarı çıktık han nehrine gelip oturduk. Yaklaşık yarım saat sonra eve doğru yürüdük.

Evin önüne gelince sehun ve ayakta duramayan chanyeol'ü gördük. Sehun bizi görünce

"Aaa şey yardım edermisiniz" so yeon asla o çatlaga yardım etmeyeceği için ona

"Ne oldu" diye sordum

"Beni aradı barda olduğumu söyleyince oda geldi benden daha fazla içti ve sonuç normelde bu kadar içmezdi"

"Tamam anahtarı verin kapıyı ben açayım" anahtarı verdi bende kapıyı açtım sonra eve girdim.

Sabah olunca üzerime bordo pantolonumu ve beyaz gömleğimi giydim. Kahvaltı yaptıktan sonra evden çıktım birden birine çarpınca defterim yere düştü.

BenimsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin