Sabah kalktığımda chanyeol yanımda yoktu. Yataktan kalkıp günlük işlerimi yaptım. Üzerime çiçekli elbisemi giydim saçimıda at kuyruğu yapıp aşağıya indim.
Mutfağa girdiğimde kocam kahvaltı hazırlıyordu. Sessizce arkasından sarıldım bana doğru dönüp.
"Günaydın bebeğim" dedi bende gülümseyip
"Günaydın hayatım" diye karşılık verdim.
"Sen otur" diyince hemen yerime oturdum.
Bir süre sonra elinde bir bardak sütle geldi. Yine mi süt yah hamile kaldığımdan beri bana her gün süt içiriyor.
"Bugün içmesem" dedim dudaklarımı büzüp
"Hayır olmaz " dedi ve sütü elime verdi sonra başımda dikilmeye başladı bende mecburen içmek zorunda kaldım.
Tüm sütü içtikten sonra bardağı alıp başımdan gitti.
Kahvaltımız bittikten sonra
"Alışverişe gidelim mi?" Diye sordum
"Ne yapacağız ki?" Dedi gözlerini gazeteden ayırılken
"Alışveriş" dedim bıkkınlıkla
"So yeonla falan git" dedi inanamıyorum bana so yeonla git dedi. Sinirle yukarı odama çıktım.
Üzerime ince bir hırka aldım çantamıda alıp çıktım.
Hayvan öküz mal aptal beni tek başıma yolluyor birde ya başıma bir şey gelse ya yolda giderken araba çarpsa ya ölsem.
Acaba ben mi fazla abartıyorum.
Belki
So yeon'un evine gittim.
Kapıyı iki kez çaldım açmadı tekrar çaldım.
Sonunda açtı içeri geçtim koltuğa oturdum.
"Kaç kere çaldım açmadin" dedim
"Üzgünüm yukarıdaydım duymamamışım sen niye geldin" dedi hayır ben mi bugün çok alınıyorum yoksa herkes bilerek mi böyle davranıyor.
"Her neyse alışverişe gidelim mi?" dedim
O ise "Hayır" dedi bende evden çıktım ve AVM'ye gittim.
Biraz gezdikten sonra bebek kıyafetleri satan bir yer buldum oraya girip küçük küçük kıyafetler aldım.
♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡
Chanyeol'un ağzından
Bugün biricik karımın doğum günü ve ona bugün çok kıcık davranıyorum.So yeon falanda öyle davranacak ve sonra süpriz....
Her şey güzel olacak.
Ji yeon'un ağzından
Alışverişi bitirince eve doğru yürümeye başladım aslında ev uzak ama canım yürümek istiyor.
Yolda yürürken bir kadın bana çarptı tam özür dileyecekken onun hyuna olduğunu fark ettim.
"Ji yeon görmeyeli nasılsın" dedi yüzyüsce mal ya sen gel beni kocamla ayırmaya çalış sonra nasılsın diye sor.
"Ben iyiyimde sen nasılsın en son bizi ayırmaya çalışıyordun" dedim yüzüme sahte bir gülümseme alarak.
"Ahh evet bir aralar öyle bir şey yapmıştım.... Kaç aylık? "