Koen pov
ik en tineke werken nu al zolang samen we moeten dat toch eens vieren.Maar als we het dan vieren met het wel samen met de collega's zijn.iedereen heeft dit weekend al iets te doen maar volend weekend niet dus als we het volgend weekend nu eens doen.
Eerst moet ik nog een uitnodiging maken met de plaats: .... om hoelaat: ....... Waar voor: samen werking tussen mij en tineke.Voila de dingetjes staan genoteerd nu nog een mooi blad vinden.
10minuten later
Dit is een mooi blad nu alles noteren.Voila nu naar de post doen en dan wachten tot er iemand kan bevestigen of ze kunnen komen.
1dag later
de collega's kunnen allemaal komen dus dat word een leuk feestje.
1week later
Koen pov
Voila ik ben er nu nog wachten op de rest
Een paar minuten later
tineke,floor en brigitte komen toe
Hallo koen zeggen ze in koor.Waar op koen antwoord hallo tineke,floor en brigitte.Hoe gaat het?vraagt koen.De damens antwoorden: goed en met u?ook goed.Antwoord koen.
5minuten later komen eric en obi toe
Hallo iedereen.Waarop iedereen antwoord hallo eric en obi.
als laatste komen patrick en roger binnen en zeggen ook hallo.
Nu kan het feest beginnen.
Ze feesten tot heel laat na het feestje gaan ze naar huis iedereen neemt afscheid van elkaar.
JE LEEST
koen en tineke
FanfictionHet verhaal van koen en tineke hun samen werking.en hun vlinders in de buik voor elkaar. De nicht van Tineke 'Emma' en de neef van koen 'Leon' die op elkaar verliefd worden