deel 3

279 4 0
                                    


Pov Koen

Ik word wakker door de wekker maar ik merk dat Tineke al uit bed is. Ik ga mij omkleden en als ik beneden kom staat er een mooi gedekte tafel klaar om te gaan eten 'dag mijn prins goed geslapen' zei Tineke 'ja en jij mijn prinses' zei ik 'ik ook' ik ga aan tafel zitten en begin te eten na een tijdje vertrekken we naar het kantoor. We komen als eerste toe op het bureau en ik vraag aan Tineke of ze een koffie wild. 'Ja' antwoord ze dus ga ik twee koffies halen. Na een kwartier gezellig samen te zitten babbelen komen de rest toe. We babbelen allemaal nog wat samen tot floor merkt dat we een ring aan hebben 'van waar die ring' vraagt floor euh die ring zei ik dat is niks ik ben die vast vergeten uit doen na de partie van gisteren. Tineke zegt wij dames dragen toch ringen 'ja' zegt floor. De chef komt binnen en doet de taak verdeling ik, Tineke, floor en obi moeten gans de dag papierwerk doen en eric en Brigitte moet op patrouille. We vertrekken allemaal voor te beginnen werken toen ik merkte dat floor Tineke mee nam naar naar de meisjes toiletten en obi bij mij komt staan. 'Waarom had jij een ring aan?' Vroeg obi waarop ik geen antwoord gaf na een tijdje kwam floor naar buiten samen met Tineke en Tineke knipoogde naar mij maar ik wist niet of ze het verteld had of niet. Opeens kreeg ik een berichtje van floor proficiat met u Tineke xx floor stond er. Nu wist in het Tineke had het gezegd tegen floor ik antwoorde 'dus jij weet het al maar wel nog aan niemand vertellen he ze moeten er zelf maar achter komen'. Ja dat weet ik dat heeft Tineke al verteld zei ze oké dan is het goed antwoorde ik. We gingen aan onze bureau zitten en de dag vliegt voorbij voor dat we het wisten was het al middag Tineke vroeg aan mij en obi of we een broodje wouden en we zeiden alle bij wat we wouden en floor en Tineke gingen er om. Ik en obi zaten al in de vergaderzaal te babbelen toen obi opeens vroeg 'zijn jij en Tineke en koppel?' Ja we zijn nog maar van dit weekend samen maar we waren wel al langer op elkaar verliefd zei ik 'weet de chef dat al' vroeg Obi nee zie ik we willen dat iedereen er zelf achter komt dus zeker niet vertellen maar ik ben wel een beetje opgelucht maar ik ga nog meer blij zijn als de chef het weet en het niet erg vind dat we een koppel zijn.

'S avonds
We gingen allemaal naar huis ik vroeg aan Tineke of ze zin had om mee te gaan wandelen met Barry en Oscar en natuurlijk had ze daar zin in dus we gingen wandelen na een tijdje kwamen we een plas tegen en ik duwde Tineke in de plas maar ze trok me mee in de plas dus daar lagen we samen in de plas te lachen na dat we uitgelachen waren gingen we naar huis om droge kleren aan te doen en gingen we rustig in de zetel zitten en wat naar de tv te kijken er waren leuke programma's op maar het leukste was dat we morgen niet moeten gaan werken want we hebben vakantie genomen om een plan uit te dokteren om het stap voor stap duidelijk te maken dat we een koppel zijn.

De volgende ochtend
We hadden lekker lang uitgeslapen en gingen rustig op het gemak eten na dat we gegeten hadden ruimde we de tafel af om plaats te maken voor het plan. Eerst waren we van plan om elke dag onze ring aan te doen. Als tweede de dag erna als laatste aan komen en dat ik lief vraag of Tineke een koffie wil. De week erna gaan we al een iets grotere stap doen we gaan als we papierwerk moeten doen al eens kussen en zien of iemand het merkt. En dan ten laatste gewoon elkaar een kus op de mond geven als iedereen kijkt en het dan wel zeggen maar dat zal mas op het einde van de week zijn als nog niet iedereen het weet. Voor de middag waren we al klaar met alles dus gingen we rustig iets gaan eten in een weg restaurant want ik had een idee om Tineke te verrassen. Toen we klaar waren pakte ik een blinddoek en deed hem om bij Tineke. We gingen naar mijn verrassing. Toen we aan kwamen mocht Tineke de blinddoek af doen en verschoot ze wel en gaf me een kus. Ze had een droom en die droom was om een keer te gaan duiken tussen de dieren dus nam ik haar mee naar een onderwatertuin waar je tussen de dieren kunt zwemmen en de dieren de aaien. Het was avond en we gingen naar huis maar voor we naar huis gingen had ik nog 1 ding voor Tineke en dat was ze kreeg een klein baby poesje want ze houd van poezen. Toen we thuis aan kwamen stonden barry en Oscar ons al op te wachten. We gingen naar binnen en maakt het eten klaar na het eten ging ik terug naar de keuken om popcorn te maken en dan samen gezellig een film te zien rond elf uur gingen we in bed want morgen moeten we weer gaan werken.

De volgende ochtend
De wekker ging af dus we werden wakker ben je klaar om te gaan werken voeg ik ja zei Tineke met nog kleine oogjes. We gingen naar de badkamer om ons klaar te maken we waren klaar dus vertrokken we naar het kantoor daar aangekomen waren Obi Eric Patrick en brigitte al volop aan het babbelen floor kwam iets na ons ook binnen. Na de taakverdeling gingen Tineke en ik naar onze patrouille wagen want we mochten gans de dag patrouille doen. Na een lange dag had nog niemand iets door dat we een koppel zijn. Dus gingen we naar huis.

Een iets langer hoofdstuk zeg zeker wat jullie er van vinden en en zeg zeker wat er nog beter kan aan mijn manier van werken want ik wil graag wat bij leren want ik wil nog redelijk wat hoofdstukken maken en ook nog andere boeken over de buurtpolitie

koen en tinekeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu