deel 2

320 5 1
                                    

het is maandag weer een werk week

Pov tineke

de wekker gaat ik duw de wekker af en kijkt naar de foto van koen en zit te dromen: och lieve koen ik hou zoveel van jou maar hou jij wel van mij dae weet ik niet.

Na een paar minuutjes naar de foto te kijken ga ik me klaar maken eerst douchen een dot maken en rustig ontbijten.nu ga ik maar eens vertrekken naar het werk eindelijk zie ik koen terug.Toen ik aan kwam op het kantoor was er nog niemand dus ging ik rustig een kopje koffie maken.

Een paar minuten later kwamen Obi,Patrick en Koen binnen 'goedemorgen'zei ik ze begroette me terug Koen kwam naast me zitten en ik keek hem aan 'heb ik iets aan van u' zei hij 'nee' zei ik toen iedereen er was begon de chef de taken te verdelen ik en Koen mochten gans de dag papierwerk doen. Zelf was ik er niet zo blij mee maar het word wel altijd leuk met koen zijn moppen.

Op het einde van de dag
Koen voer aan mij of ik wou blijven logeren natuurlijk zie ik ja want ik hou van Koen stiekem ben ik verliefd op hem maar ik weet niet of hij op mij is. Ik kwam bij hem thuis aan en ik verschoot want het was een kei mooi huis ik dacht dat het een simpel gewoon huis was. Ik kwam binnen en het eerst wat ik tegen kwam was Oscar de andere hond van Koen. Koen liet Barry los en ze gingen direct naar buiten gaan spelen. Ik ging mijn grief in de logeer kamer leggen en Koen ging het eten maken. Na het eten zaten Koen en ik in de zetel 'koen ben je op iemand verliefd' vroeg ik 'ja' zei Koen 'op wie' vroeg ik 'dat kan ik niet zeggen want ik weet niet of zij op mij is maar ben jij op iemand verliefd'vroeg Koen 'ja maar bij mij is het ook ik weet niet of hij op mij is' zei ik. Voor we gingen slapen zie Koen opeens 'ik ben verliefd op u' 'ik ook op u' zei ik. Voor we het wisten gaven we elkaar een kus op de mond het was een magisch moment. 'Wil je bij mij slapen' vroeg Koen 'ja' zei ik.

De volgende ochtend
Ik werd wakker in de armen van Koen. 'Goedemorgen' zei ik want ik zag dat Koen al naar mij keek 'goed geslapen' vroeg hij 'ja bij u slaap in als een roos' ik heb wel nog eens een vraagje 'hoe lang ben jij al op mij verliefd? Al vanaf we samen werken. Jij? Ik ook.

De volgende ochtend
We kwamen als allerlaatste aan op het kantoor. We begroette alle collega's en zei begroette ons terug. Toen we chef binnen kwam zei hij dat we de ganse dag op patrouille we waren heel blij toen we dat hoorde want dat konden we samen van alles doen en niemand zag het. We vertrokken en Koen gaf me in de auto al direct een kus na een paar minuten kregen we een oproep. Toen we het hadden opgelost vloog de dag voorbij. We gingen naar huis en ik blijf weer bij koen logeren. Koen vroeg me thuis of ik é ganse maand bij hem al wou intrekken waarop ik ja zei. Eerst gingen we mijn kleren hij mij thuis halen en gingen terug naar Koen zijn huis. Toen we alles hadden uitleegd gingen we naar een restaurant om te gaan eten we hadden lekker gegeten en gingen naar huis. Toen we thuis waren gingen een film kijken maar na een tijd voelde dat ik in slaap aan het vallen was. Koen maakt we wakker toen de film gedaan was en we gingen naar bond om ons om te kleden. Voor we gingen slapen gaven we elkaar een lange en liefdevolle kus.

Dit is een iets langer stuk in hoop dat jullie het mooi vinden en geef zeker nog wat tips voor het volgende hoofdstuk

koen en tinekeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu