Pov TinekeDe volgende dag
We werden wakker van de wekkers we merkt dat we veel te vroeg waren we hadden ons blijkbaar vergist van uur maar nu dat we toch wakker waren gingen ons omkleden. Toen we ons omgekleed hadden gingen we op het gemak ontbijten. Na een kwartier aan tafel gezeten te hebben vertrokken we naar het werk. Toen we aankwamen was er nog niemand zelf partick die altijd voor iedereen er is was er nog niet. We besloten om al naar binnen te gaan en lns rustig op ons gemak in de vergaderzaal te zetten met een kop koffie. Na een paar minuten kwamen de collega's toe. Toen iedereen er was kwam de chef binnen om de taken te verdelen. Floor en Obi moesten voor de middag flitsen en na de middag papierwerk Eeic en Brigitte moesten gans de dag papierwerk doen Koen en ik moesten voor de middag iets doen maar wat dat dat is weten wij niet en na de middag op patrouille maar er zal iets anders zijn aan de patrouille maar we weten niet wat er anders zal zijn. Toen iedereen begon met werken moesten Koen ik naar de chef zijn kantoor. 'Dag Koen en Tineke' zei de chef 'ik heb voor jullie vandaag iets heel speciaal omdat jullie mijn beste team zijn heb ik hier een nieuwe collega die jullie verder moeten helpen misschien gaan jullie haar wel kennen' Koen en ik wisten niet wie het was alleen dat het een meisje is. Toen de chag ons meenam naar de kelderwazr de cellen zijn stond daar opeens mijn nichtje Emma. 'Hallo Tineke en Koen' zei Emma 'ik ben Emma Tineke kent mij al omdat ik haar nicht ben' 'Emma riep Tineke blij kom jij bij ons werken?' 'Ja ik kom bij jullie werken maar omdat ik nieuw ben moeten jullie alles tonen en met mij werken tot ik een partner heb' zei ze. 'Ale mannekes aan het werk' zei de chef. Eerst gingen we Emma rondleiden. Koen legde alles uit en toonde waar alles was dus begonnen we aan het papierwerk ale Koen deed het papier week en Emma en ik babbelde wat bij want we hadden almaar al een lange tijd niet meer gezien. 'Ik ben blij dat je bij ons komt werken' zei ik 'ja ik ook ik heb er heel veel zin in om samen met jullie en later met mijn partner te werken. Maar waarom dragen jullie allebij een ring?' 'Omdat Koen en ik een koppel zijn' antwoorde ik 'proficiat' zei Emma. Toen het middag was gingen we naar de vergaderzaal om ons boterhammen op te eten Eric en Brigitte kwamen erbij zitten. 'Ach hallo wie ben jij?' Vroeg Eric 'ik ben Emma en ik kom hier werken eerst mag ik met Koen en Tineke mee en als ik een partner krijg ga ik met die werken' zei Emma 'en nog een ding Emma is mijn nicht' zei ik. Na het eten gingen we op patrouille tegen de avond hadden we alleen een burenruzie moeten oplossen en dat was alles. 'Ik heb wel geen slaap plaats' zei Emma 'je mag jij ons komen logeren' zei Koen. Toen we thuis aan kwamen toonde ik Emma haar kamer en Emma gingen haar direct installeren. Koen maakte het eten klaar en ik ging rustig in de zetel tv kijken. Na het eten gingen we naar een film kijken maar we gingen het niet te laat openblijven want we moesten morgen weg ik stuurde nog rap een bericht naar floor want ze gaf een feest voor alle collega's 'floor ik moet nog een dingetje vragen we hebben van vandaag een nieuwe collega zou die mogen meekomen want het is mijn nicht Emma en ze kent dus nog niet veel collega's en dan kan ze ineens wat beter leren kennen xtc Tineke' ik kreeg al snel een bericht terug van floor 'ja zeker tineke dat mag ik wil haar ook graag ontmoeten xx floor.'De volgende ochtend we werden om 10 uur wakker want tegen de middag moesten we bij floor zijn voor het feest. Ik ging naar de kamer van Emma en Koen ging zich al omkleden ik klopte op de deur maar er kwam geen reactie dus deed ik de deur stillekes open en maakte Emma wakker 'emma wakker worden we moeten sebiet weg' zei ik Emma keek me aan met kleine oogjes en ik ging nazr de badkamer om me omtekleden toen ik uit de badkmaer kwam ging Emma zich klaarmaken. Na het eten gingen we nog een klein cadeautje kopen voor alle collega's. Rond de middag gingen we naar floor haar huis daar aangekomen kwam floor al direct na at buiten en zei 'goedemiddag en welkom op mijn feest' we gingen naar binnen en floor maakte al direct kennis met Emma 'dist is dus mijn nicht Emma zij komt bij ons werken' zei ik 'hallo ik ben emma' zei ze 'hallo ik ben floor' zei floor. Na een paar minuutjes kwamen de andere collega's aan 'het feest kan beginnen' riep floor. Na het avond eten was het tijd voor de cadeautjes ik en Koen gaven iedereen een soort van tip dat we een koppel zijn en ook nog een ketting voor de meisjes en een armband voor de jongens.
Laat op de avond
We gingen allemaal naar huis. Toen we thuis waren gingen we direct naar bed want we waren heel moe van al het dansen.De volgende ochtend
Koen en ik stonden om 7 uur al op want we hadden nog wat plannen te bespreken voor duidelijk te maken dat we een koppel zijn want bijna nog niemand had het door behalve floor, Obi en Emma wisten het al. Tegen de middag kwam Emma naar beneden 'goedemorgen goed geslapen' vroeg ik ' ja en jullie hebben jullie goed geslapen' vroeg Emma 'ja we hebben heel goed geslapen' zeiden Koen en ik in koor. We gingen eerst eten want het was ge slotte al middag. Na het eten gingen we naar een dieren winkel om wat grief te gaan kopen voor Oscar en Barry en nog wat andere dingen te kopen. Te hen het einden van de avond gingen we naar boven op mooie kleren aan te doen want we gaan op restaurant. Koen trok een mooi kostuum aan en Emma en ik een mooi kleedje. We vertrokken naar het restaurant en toen we daar aan kwamen konden we onze ogen niet geloven hoe mooi dat het restaurant was. Na het lekker eten en gezellig te babbelen gaan we naar huis. We kwamen thuis aan en we gingen nog rustig wat in de zetel zitten want morgen is het weer een werkdag. We gingen rond 22 uur slapen.Wat vinden jullie al van het verhaal zeg het maar in de reacties en tips mogen ook zeker.
JE LEEST
koen en tineke
FanfictionHet verhaal van koen en tineke hun samen werking.en hun vlinders in de buik voor elkaar. De nicht van Tineke 'Emma' en de neef van koen 'Leon' die op elkaar verliefd worden