Pov Tineke
Floor was nog aan het slapen toen koen en ik ons gingen klaarmaken om te gaan werken. Toen we ons hadden omgekleed ging ik floor wakker maken. Goedemorgen floor zei ik stilletjes. Floor werd stilletjes aan wakker. Floor ging haar omkleden en ik ging koen helpen met het ontbijt. Toen floor klaar was gingen we eten. Na het eten vertrokken we naar het kantoor daar aan gekomen waren we als laatste. Iedereen vroeg hoe het komt dat floor zo laat is want meestal is ze de eerste. Ik vertelde dat we gisteren samen iets gaan eten waren en dat floor iets te veel gedronken had om alleen naar huis te gaan. Iedereen begreep het. De chef kwam binnen en hij verdeelde de taken Koen en Obi jullie mogen gaan flitsen Tineke en Floor jullie mogen op patrouille Emma en Leon jullie mogen papierwerk doen samen met Eric en Brigitte. Iedereen keek raar naar mij, koen, obi en floor. Ze vroegen hoe komt het dat jullie van partner zijn gewisseld. We zeiden dat we daar niks van wisten maar dat we wel kei blij waren. Iedereen begon te werken en floor en ik vertrokken op patrouille. Toen we in de auto zaten begonnen we te lachen. Floor zei dat heb je goed opgelost zelf had ik het niet beter gedaan. Opeens kreeg ik een krap in mijn buik van het lachen en floor zei gaat het is da die baby al die te hard mee lacht. Ik kon het niet laten om nog te lachen maar na een tijdje stopte we door een oproep van dispatch alfa 210 over alfa 210 luisterd over. Er is een diefstal aan de gang in de winkel op de hoek van de moledreefstraat. Wij begeven ons ter plaatse over. Toen we aan kwamen namen we kogelwerende vesten en deden die aan. De eigenaar zie dat ze in het magasin bezig waren. We gingen naar binnen. Toen we aankwamen in het magasin zagen we twee meisjes dinge in een rugzak steken. Floor en ik gaan elk naar een meisje en pakken hen. Het zijn meisjes van 12 jaar dat hadden floor en ik niet verwacht. We vroegen wat ze aan het doen waren maar ze zijden niks. We namen hen dus mee naar het kantoor. We brengen het ene meisje even naar de cel en ondervragen het ander meisje. Hallo hoe noem jij vroeg ik. Ik ik stotterde ze ik ben Liena De Bonde. Hallo Liena wat deert jij daar in die winkel. Wij moesten voor een weddenschap onze rugzak vol steken met dingen die we gestolen hadden. Maar omdat wij nog nooit iets gestolen hadden moesten we we eerst iets stelen. Ik en Floor keken elkaar bewonderd aan. Maar waarom doen jullie dat. Als wij dat morgen konden tonen kregen we 100 euro. We brengen Liena even naar de cel en neem het ander meisje mee. Hallo wie ben jij? Ik ben Sien De Bonde. Ach is Liena dan u tweelingszus. Ja dat is zo. Wat waren jullie aan het doen in de winkel vroeg Floor. We waren onze rugzak aan het vol steken voor een weddenschap als we een rugzak vol met gestolen spullen morgen zouden nemen naar school en laten zien zouden we 100 euro krijgen. Maar waarom doen jullie dat dan? We krijgen van onze ouders nog gaan zakgeld dus wouden we die 100 euro wel. Je weet toch dat we dit niet zo kunnen laten dus we moeten een pv opstellen en dan gaan we het verder aan de jeugdrechter voorleggen. We brachten Sien naar de cel bij haar zus. We vetrekken terug op patrouille. Tegen de avond was het nog rustig geweest we gingen terug naar het kantoor. Floor en ik waren aan het wachten op Koen want Floor ging nog even mee naar ons huis voor wat gerief dat ze gisteren mee had. Een paar minuten later komt Koen eindelijk aan. We vertrekken direct naar huis.
Pov Koen
Thuis aangekomen gaat Floor direct naar boven voor haar gerief te nemen Tineke en ik gaan het eten al klaarmaken. Toen Floor naar huis was zet Tineke de tafel en ik geef de honden eten. Daarna ga ik aan tafel zitten en Tineke schept een bord op. Na het eten heeft Tineke zin om eens langs te gaan bij Emma en Leon. We ruimen de tafel af en vertrekken naar het huis van Emma en Leon. Ik drukte op de bel. Emma kwam open doen. We gaan naar binnen en gaan bij Leon in de zetel zitten. Emma vraagt of iets willen drinken ik vraag een cola en Tineke wil ook een cola. Na wat te babbelen gaan we naar huis. Thuis aangekomen zegt Tineke dat ze gaat slapen. Ik ga nog wat in orde brengen en de honden binnen laten en dan ga ik ook slapen zei ik tegen Tineke. Tineke vertrekt naar boven en ik doe nog wat dingen. Als ik klaar ben ga ik ook slapen.
De volgende ochtend.
Ik maakte Tineke rustig wakker. Na het eten en omkleden vertrekken we naar het kantoor. We komen als tweede aan na Floor. Ik zei tegen Floor om te lachen 'ach nu ben je weer de eerste'. Na nog wat babbelen komt de chef binnen en verdeelt de taken. Eric en Brigitte papierwerk. Koen en Obi patrouille. Emma en Leon ook patrouille. Tineke en Floor papierwerk. Iedereen begint te werken behalve Floor en Tineke blijven nog wat zitten. Obi en ik vertrekken op patrouille. We waren nog maar juist af de parking en kregen al een oproep. Er was blijkbaar een ongeval gebeurd. We gaan er zo snel mogelijk naar toe. Daar aangekomen was de ambulance er al. Het was vluchtmisdrijf want er was een getuige dat alles had gezien. We gaan naar de getuige en vragen wat er gebeurt is. De getuige zei dat er een man in een bmw de twee kinderen hadden omvergereden. De ambulanciers hadden de paspoorten van de meisjes gevonden het bleek een tweeling te zijn. We vertrekken naar het kantoor voor verder onderzoek ik kantoor aangekomen vloog Tineke in mijn armen. Ik zei tegen Tineke dat we verder moesten doen Tineke vroeg wat er gebeurt was. We zeiden dat Liena en Sien zo noemde de meisjes omvergereden waren. Floor riep direct noemen die met hun achternaam De Bonde en is het een tweeling. Ja zei ik hoe weten jullie dat. We hebben die twee gisteren betrapt bij een diefstal. Maar ze zeiden wel iets van een man dat hij 100 euro voor elk zouden krijgen als ze een rugzak vol met gestolen spullen zouden geven. Maar omdat wij ze hadden betrapt hadden ze geen rugzak met gestolen spullen maar die man ging hen wel iets aan doen als ze de rugzakken niet bij hadden. We gingen naar de chef om te vragen of we deze zaak met een viere mochten doen de chef zei dat het mocht. Floor en Tineke gingen de meisjes ondervragen. Obi en ik gingen opzoek naar de auto want Floor had een nummerplaat doorgegeven. De auto was al geseind. We kregen een oproep dat een andere ploeg de auto had zien staan. We vertrekken zo snel als we kunnen naar de plaats. Daar aangekomen gingen we na waar die man woont. Blijkbaar woonde de man waar de auto stond. We gaan aanbellen en er komt een man open doen. Maar toen hij zag dat we van de politie waren rende hij weg Obi en ik gaan er achteraan. Na wat lopen krijgen we de man te pakken. We nemen de man mee naar het kantoor. We ondervragen de man en hij gaf alles toe. Floor en Tineke kwamen terug van het ziekenhuis en zijden dat het goed gaat met de meisjes en dat ze morgen al naar huis mogen. Bij dat laatste besloot ik om naar huis te gaan Tineke pakt al haar gerief en we vertrekken naar huis.Pov Tineke
Thuis aangekomen. Gaan we ons omkleden en vertrekken we naar het ziekenhuis voor ons kleintje. Aangekomen bij het ziekenhuis werden we doorgestuurd naar een ginecoloog. Hij onderzocht mij en hij feliciteerde ons. Hij zei dat we na een maand nog eens op controle moesten. Dus we vertrekken naar huis. Toen we thuis waren bestelde koen pizza om te eten want we hadden geen zin om zelf eten te maken. Ondertussen gaan we nog wat met de hondjes spelen. Opeens gaat de bel en Koen neemt de pizza's aan en betaald we gaan in de zetel zitten. En we eten de pizza's op. Na het eten gaan we nog wat tv kijken maar dat vind Koen niet zo leuk hij wil een film zien. Hij zei dat hij k3 en het wensspel wou zien. Dus we gaan kijken naar k3 om 23 uur gaan we slapen.
De volgende ochtend
Ik sta al vroeg op want ik kan niet meer slapen ik ben van plan om een ontbijt op bed te maken voor Koen hij doet toch altijd zo zijn best om mij he helpen dan ga ik hem maar eens verwennen met een ontbijt op bed. Tegen dat de wekker gaat gaan ga ik al naar boven. De wekker gaat en ik druk hem af Koen word stilletjes aan wakker. Goedemorgen zeg ik tegen hem goeimorge zegt hij terug. Hier is een ontbijtje voor jou en ik geef je plateau. Hij kijkt er naar en geeft me een kus dat had je niet moeten doen zegt hij. Hij eet rustig zijn ontbijt op en gaat zich dan klaarmaken. Ondertussen maak ik een lunchpakket klaar en dan vertrekken we. Op kantoor aangekomen zijn we als laatste en blijkbaar had de chef de taken al verdeeld. Koen en Obi moesten samen met mij en Floor papierwerk doen. Wij denken daar wel anders over dus pakken we vier stoelen en nemen een radio en een cd. We vragen aan de collega's om de muziek te bedienen en zo spelen we de stoelendans. Na dat Floor gewonnen heeft gaan we aan het werk. Iedereen is niet echt bezig met werken maar eerder met babbelen. Het was zo een leuke voormiddag dat we hadden besloten om buiten te gaan eten het was toch mooi weer Koen neemt Barry ook mee naar buiten en we doen de poort toe Koen laat Barry los en we gooien en om de beurt een stok weg en Barry loopt er achter. Na het spelen en eten gaan we terug naar binnen blijkbaar had de chef ons buiten bezig gezien en komt op ons af. Wat waren jullie buiten aan het doen moeten jullie niet werken. Oei sorry chef we waren met Barry aan het spelen en ook buiten van het mooie weer aan het genieten we wouden niet binnen eten want het is zo mooi weer. De chef lacht eens naar ons en gaat terug aan het werk wij gaan ook terug aan het werk. Floor en ik denken daar wel wat anders over we nemen en waterballon en gooien die naar Obi en Koen. Zo komt het tot een waterballonengevecht. We gaan naar buiten en we gooien waterballonen naar elkaar. Maar zonder dat we het weten zijn alle politiewagens doorweekt we besluiten om de tuinslang te nemen en de auto's een was beurt te geven. Maar dat gaat niet zonder op elkaar te spuiten. Na dat we de autos hadden gewassen gingen we als waterkiekens weer naar binnen en trokken we droge kleren aan. Koen en Obi ging verder met werken en ik en Flor gingen naar de chef. Hallo chef kijk eens naar buiten wat we hebben gedaan. De chef kijkt naar buiten en ziet als eerst sat de koer doorweekt is. Wat is er daar gebeurt vraagt hij waarop Floor zegt een waterballonengevecht. Maar kijk eens naar de auto's de chef kijkt naar de auto's en zegt amai die blinken nog al. Floor zegt we water een gevecht aan het houden toen we merkte dat de auto's doorweekt waren dus besloten we ze allemaal te wassen maar dat wassen ging natuurlijk niet zonder elkaar nat te spuiten. Ach oké bedankt om de auto's proper te maken maar ga nu maar aan het werk. We gingen aan het werk. Tegen de avond was al ons werk gedaan en gingen we naar huis. Koen had onderweg iets om te eten gekocht en dat aten we gezellig op in de zetel. Om 23:30 gingen we gaan slapen.Een iets langer hoofdstuk wat vinden jullie er van het volgend hoofdstuk gaat al over een tijdje later. Tips mogen zeker.
JE LEEST
koen en tineke
FanfictionHet verhaal van koen en tineke hun samen werking.en hun vlinders in de buik voor elkaar. De nicht van Tineke 'Emma' en de neef van koen 'Leon' die op elkaar verliefd worden