Kurį laiką klausėmės mėgstamiausių dainų ir per kai kurias net uždainavome kartu. Buvau maloniai nustebusi, kad šis turtingų tėvelių vaikelis turi gerą balsą. Jeigu jis nebūtų žudiko sūnus, galbūt ši savybė mane sužavėtų.
Pro automobilio veidrodėlius pamatėme, kad žmonės skirstosi ir mažėja automobilių kieme.
- Man atrodo reikia susirasti Leo, kad parvežtų mane į namus, - pasakiau jau ruošdamasi lipti iš mašinos, bet Louis suėmė už rankos ir neleido to padaryti.
- Leo tavęs nepaverš, - užtikrinai pasakė, - Jis bus užvartojęs ir miegos su kuriuo nors vaikinu iš vakarėlio. Leisk tave paveršiu.
- Tu girtas, - atšoviau ir bandžiau ištraukti ranką iš jo gniaužtų, bet tamsiaplaukis neketino paleisti.
- Esu ir blogesnės būklės vairavęs. Pažadu, laikysiuosi saugaus greičio.
Pažvelgiau į stiklinį namą. Jeigu Leo kur nors nulūžęs miega, tikrai nenoriu pasilikti čia ir neesu tokia turtinga, jog taksi važinėčiau.
- Gerai, - sutikau ir patenkintas paleido mano ranką, - Nebandyk viršyti! Stebėsiu tave.
Jo automobilio navigacijoje surinkau savo namų adresą. Louis suprunkštė, kai suprato kokiame rajone gyvenu.
- Kas Louis tave taip prajuokino?, - paklausiau.
- Tavo vardiniai drabužiai visiškai nedera prie tokio rajono.
- Norėjai pasakyti „prasto rajono"?, - prisimerkiau.
- Galima sakyti taip, - išspaudė pašaipią šypseną vien lūpų kampučiais.
Kurį laiką važiavome tylėdami. Jaučiau kaip mano priešas nužiūrinėja mane akimis. Deginantis žvilgsnis keliavo per mano kojas, kol pasiekė apnuogintą krūtinę. Aš nusukusi galvą, stebėjau pro keleivio langą ir apsimečiau, kad nejaučiu jo nužiūrinėjimo.
Louis sustojo prie mano daugiabučio durų.
- Ačiū, kad parvežei, - padėkojau ir norėjau išlipti, bet durys buvo užrakintos. Susierzinusi atsisukau į vairuotoją, kuris buvo patenkintas stebint mano beviltiškoje situacijoje.
- Ačiū neužteks, - tyliai prakalbo, - Keleivė man skolinga bučinį.
Aš nusijuokiau supratusi, koks jis gudrus ir galvoja, kad perėmė kontrolę. Kurį laiką stebėjau jį, o tada pasilenkusi prisiliečiau prie jo lūpų. Aš prasižiojau ir leidau jo liežuviui atkeliauti į mano burną. Mūsų liežuviai rungėsi, kaip kokioje dvikovoje. Louis su viena ranka suėmė mano plaukus ir aistringiau pradėjo mane bučiuoti. Kita ranka keliavo per mano nuogas kojas, kol pasiekė krūtinę. Jis užkišo pirštą po suknelės audeklu ir galėjau jausti, kaip liečia mano spenelį. Su ranka trenkiau jam per pirštus ir atsitraukiau nuo jo.
- Mes nekalbėjome apie „permokėjimą", - nepatenkintai atkirtau.
- Aš kaip vairuotojas, norėjau pasiimti „arbatą", - jis vėl pasilenkė ir bandė mane pabučiuoti, bet aš atsilošiau ir vaikinui nepavyko to padaryti.
- Vairuotojas vairavo girtas rizikuodamas keleivės gyvybe, todėl nenusipelnė „arbatos". O dabar gali mane išleisti, - tai nebuvo prašymas, o įsakymas.
- Kadangi aš girtas, - pabrėžė paskutinį žodį, - nelabai saugu man vairuoti. Visai norėčiau pamatyti, kaip tu įsikūrusi...
Supratau jo užuominą. Louis betkokia kaina stengsis gauti mane, bet dar ne laikas.
- Jeigu bandai įsisiūlyti pas mane į svečius, tikrai tau nepavyks, - nusišypsojau.
- Tikrai būsi tokia savanaudė ir leisi vargšui vaikinui vairuoti girtam?, - nustatė nekalto avinėlio žvilgsnį, - Juk galiu susižeisti...
Aš garsiai nusijuokiau.
- Šį kartą pabūsiu savanaudė, - ramiai ištariau ir įsmeigiau akis.
- Gerai, - jis paspaudė mygtuką ir atrakino duris, - iki kito karto Viktorija.
Atsisveikinau ir išlipau iš automobilio. Greitai nusigavau iki savo buto. Šiandien padariau daugiau, negu tikėjausi. Louis susidomėjo manimi ir nori manęs. Dabar reikia tą susidomėjimą išlaikyti.
Nusimečiau nuo savo kūno juodą suknelę, nusivaliau makiažą ir įlindau į pižamą.
Atsigulusį į lovą, telefone įsijungiau instagram'ą ir pamačiau prieš minutę naują įkeltą Louis nuotrauką. Jis sėdėjo vakarėlyje ant pintos sofos, šalia jo ta pati mergina, kuri liečia jo apnuogintą krūtinę. Atkreipiau dėmesį į užrašą po nuotrauka „Norėčiau, kad tai būtum Tu.", o tag'as „#sexonfire" mane privertė šypsotis. Supratau, kad ši žinutė skirta man, o tai reiškia – jis galvoja apie mane.
YOU ARE READING
*Dirty!*Mano motinos žudiko Sūnus// l.t (N-14)
Fanfiction"Louis Tomlinson ir Victoria Justice FanFiction" Viktorijos motina buvo nužudyta, kai jai tebuvo vos 5-keri metukai. Jos kūną rado upėje, Sietle su suknežinta kaukolę. Viktorija žinojo kas tai padarė ir prižadėjo sau, jog vieną dieną atkeršys Rober...