10 dalis

1.2K 52 2
                                    

  I want to fuck you like an animal

I want to feel you from the inside  

Nine Inch Nails


Kai tik įėjome į jo apartamentus, Louis pastatė mane ant kojų. Butas buvo labai aukštai, langai įstiklinti nuo viršaus iki apačios. Didžiulė virtuvė sujungta su svetainę, tačiau jos plotas, vos ne kaip mano du butai. Svetainėje stovėjo balta, kampinė odinė sofa, o ant sienos kabėjo didžiulis televizorius su brangia garso sistema. Virtuvė irgi buvo milžiniška.

Pasitaisiau suknelę, kad Louis nespoksotų į mano lytinius organus, nes mačiau kaip akys ten krypsta.

- Tuoj grįšiu, - tarė jis ir nuėjo į kitą kambarį. Puiki proga pasprukti, tačiau to daryti neįmanoma. Buto raktai pas savininką, pro langą neiššoksiu, nes esame labai aukštai.

Tamsiaplaukis sugrįžo rankose nešantis baltą rankšluostį.

- Štai, - padavė man į rankas, - Ten vonia, - parodė pirštu į duris, - išsimaudyk po dušu, nes negaliu išmesti iš galvos, kad tave lietė kitas.

Paklusau ir nuėjo į milžinišką vonios kambarį. Joje buvo didžiulė vonia ir dušas. Nusivilkusi suknelę per galvą, sulanksčiau ją ir padėjau ant vonios spintelės krašto. Įėjau pro stiklines dušo kabinos duris ir pasileidau šaltą vandenį, kad atsigaučiau nuo alkoholio ir svaigalų, kurių man davė. Kabinoje buvo tiek vietos, kad laisvai tilptų dar keturi žmonės. Ant savo delnu užsipyliau dušo želės, kuri nuostabiai kvepėjo. Tryniau savo kaklą, pečius, krūtinę. Užsimerkiau ir prisiminiau, kaip Zayn juos laižė ir kramtė spenelius. Jausmas buvo nepakartojamas. Mano rankos slinko žemiau, pilvu, kol pasiekiau makštį. Perbraukiau švelniai per savo lytines lūpas, o tada per vagina. Nedrąsiai įkišau piršto galiuką į vidų, kaip darė Louis. Tačiau, kito prisilietimai yra žymiai malonesni negu savieji.

- Aaa..., - atsimerkiau, kai išgirdau negarsia dejonę ir keistą garsą. Apsisukau ir pamačiau Louis atsirėmusį į kriauklės spintelės kraštą ir laikė savo rankose penį. Jis buvo nuogas ir save tenkino ranka, - Na, mažule, nesustok... Kišk savo pirštus į siaurą putytę.

Aš žiūrėjau į jį sutrikusi, o mano reakcija jį dar labiau sujaudino, kad pradėjo darbuos ranka vis greičiau aukštyn ir žemyn. Vaikinas godžiai žiūrėjo į mane ir man pasidarė nejauku.

- Louis, ką tu darai?

- Negaliu tavęs liesti, tai bent save galiu, - ir parėjo dar vienas atsidusimas iš vaikino lūpų. Niekada neteko matyti, kaip vyras save tenkina, bet man patiko. Jo varpa tokia didelė ir standi. Godžiai į ją žiūrėjau ir tyčia apsilaižiau lūpas.

- Žinau, kad tu nori..., - dusliai kalbėjo, kol galiausiai iš jo penio galiuko ištryško lipni masė, o vaikinas atlošė galvą iš malonumo. Atgavęs kvapą, paėmė nuo vonios spintelės mano suknelę ir į ją nusivalė savo kotą.

- Ar tu durnas?!!!, - rėkiau aš prisiplojusi prie stiklo, - Tu sugadinai mano suknelę!!!

- Dabar žinau, kad tikrai nepabėgsi, - išsiviepė, - Nepergyvenk, nupirksiu naują. O dabar ir man reikia pasinaudoti dušu.

Louis ėjo link manęs, o aš atsitraukiau, kol atsirėmiau į dušinės sieną. Įėjęs į vidų, nužiūrėjo mane.

- Gražūs papai, - ištarė ir nuo lentynos pasiėmė dušo žėlę, kuria neperseniausiai pati naudojausi. Stebėjau, kaip jis ignoruodamas mano būvimą muilinosi savo kūno. Akys nukrypo vėl į jo didžiulį penį, kurį vaikinas plovė savo rankose. Sugniaužiau rankas į kumščius, kad suvaldyčiau troškimus jį paliesti. Jis toookss viliojantis.

Louis nusiplovė dušo želės likučius nuo savo kūno ir paėmė nuo viršaus dušo galvutę. Atsuko stipresnę srovę ir artinosi link manęs išspaudęs klastingą šypseną.

- Reikia ir tave nuprausti, - jis mane apsuko ir mano krūtis prisiplojo prie dušinės stiklo. Viena koja ikišo man tarp kojų ir pastūmė, kad labiau prasiskėsčiau. Pajutau vaikino kūną prisispaudžiant man už nugaros. Jis dušo galvutę nukreipė į mano lytinius organus. Po kelių akimirkų pradėjau jausti malonius potyrius. Jutau tai šalčio, tai karščio banga.

Louis padėjo smakrą man ant peties ir jo tankus kvėpavimas mane dar labiau jaudino. Paėmęs savo penį į rankas, įkišo tarp mano sėdynės pusrutuliu. Galėjau jausti kaip drėgna galvutė keliavo aukštyn ir žemyn, erzindama mane. Aš dar labiau prasiskėčiau ir išriečiau užpakalį, kad pasiektų mano vaginą, kuri buvo pasiruošusi jį priimti.

- Ar tu nori jo?, - tyliai sušnabždėjo man į ausį Louis vedžiodamas savo penio galiuką palei vaginos kraštus.

- Labai, - sunkiai ištariau, nes buvau labai sujaudinta, o dar dušo srovė kuri erzino mano klitorių...

- Maldauk!, - įsakė.

- Ką?

- Jeigu tikrai nori, kad sugrūsčiau savo kotą į tavo siaurą skylutę į kurią retai kas užsuka, tada maldauk!

- Iš ko sprendi, kad retai pas mane ten užsuka?, - netikėtai paklausiau, o jis savo lūpas priglaudė prie ausies spenelio.

- Nes mano pirštai patikrino ir pas tave ten nepratampyta... Nei bent tau tenka dulkintis su mažapimpiais. Bet tai nėra labai blogai, jeigu esi nepatyrusi... Man kaip, tik patinka siauros skylutės.

Jo nešvakūs žodžiai mane sujaudino, kad išleidau aimaną ir norėjau kuo greičiau pajusti visiškos pilnatvės jausmą. Vieną ranką atitraukiau nuo stiklo ir norėjau pati sugrūsti jo penį sau į vaginą, bet tamsiaplaukis spėjo sugriebti man už rankos.

- Net negalvok, mažule, mes taip nežaidžiam, - ir įkando man į ausies spenelį, kad net garsiai suaikčiojau, - Maldauk!!!

- Maldauju, - pasiduodama ištariau tuos žodžius ir pajutau, kaip mano vagina tempiasi nuo jo penio galvutės dydžio, - Pagaliau..., - patenkinta ištariau, bet džiaugsmas neilgai trūko. Jis ištraukė ir atitraukė nuo manęs dušo galvutę.

- Ne šiandien, mieloji, - tyliai pasakė ir atsitraukęs pakabino dušo galvutę į vietą. Aš visa susijaudinusi bandžiau atgauti kvapą. Bet ir niekšelis, mane apgavo!!! Privertė maldauti, o paskui atsitraukė!!

- Maniau, kad nori mane išdulkinti, - piktinausi nužvelgdama jį.

- Ir tebenoriu, - išsiviepė, - Bet man patinka ta mintis, kad dabar negavusi to ko nori tu, sapnuosi mano kotą, kuris tave dulkins visur ir visaip.

Jis apsilaižė lūpas ir išlipo iš dušinės. Nedrąsiai ir aš išlipau. Paėmęs rankšluostį, neleido man pačiai apsišluostyti ir šiam dalykui jis ėmėsi iniciatyvos. Louis lėtai mane sausino, grožėdamasis kiekviena mano kūno vieta. Galvojau, tamsiaplaukis leis jį apšluostyti, bet jis neleido. Supratau, kad dabar mes apsikeitėme rolėmis. Dabar JIS bus neliečiamas, kol pats neprisileis. Tai man visiškai nepatiko, kad kontrolė atsidūrė į jo rankas, o aš leidau sau susilydyti nuo kiekvieno jo judesio. Privalau susiiimti!  

štai kita dalis... pabandžiau parašyti kita dirty sceną. Nežinau kaip gavosi... laukiu jūsų nuomonių ar gerai rašau ar reikėtų kažką keisti.... nenoriu į pievas nukeliauti. nepamirškite paspausti vote

*Dirty!*Mano motinos žudiko Sūnus// l.t (N-14) Where stories live. Discover now