Part o2 ;

3.3K 93 5
                                    

Me & Dee Had Got Our Schedules For School , & We Had Almost EVERY Class Together Except Our First Two Periods .. Me And Dee Seperated & I Went To My First Class .. When I Walked In It Was A Boy .. I Never Seen But Look Familiar .. * Shrugs * Maybe Off Instagram .. Any Whore He Had An Seat Next To Him So I Sat There.

Me ; Hey , Your New I See Whats Your Name ?

?? ; Day Day .

Me ; Day Day .. Hmm ? 

Day ; Yeah .. You ?

Me ; Yn .

Day ; Cool .

Me & DAY DAY Got To Know  Each , We Had Lots In Command .. He Said He Has A Brother .. Didnt Say Name But Idk ? He Seemed Cool .. After First Period We Had The Next One Together , Laawd He Is Funny But Hes Not Really My Type Maybe Dees ;) Lmfao .. But Any Whoreee ! School Was Fun . Me & Dee Left .. Aaliyah Left With Her Friends & Blaah .. Me & Dee Went Out To Eat At Our Favorite Place ^_^ Golden Coral * Spell Check * .. We Grabbed Anything We Seen We Wanted & Sat At The Table And GOT DOWWN lmfao ... After Eating One Plate We Went For Seconds Then Dessert .. Lmfao . While Eating Dessert Some Man Was Looking At Us Strange ..

Me ; Dafuq' He Looking At ?

Dee ; * Looks Back * Heeellloo ! Can We Help Youu !?

Man ; * Gets Up *

Me ; Oh Shit ! Dee Look What You Did ! He Could Be A Rapist !

Man ; * Walks Up * Im Sorry .. I Didnt Mean To Seem Like A Creep Or Anything ...

Dee ; Umm Well Yeah You Did !

Man ; Sorry About That .. Well My Name Is Watler & I Am The Manger Of Mindless Behavior

Me ; * Chocks * M-M-Mindless Behavior ?

Man ; Mmm .

Dee ; Ohh Shitt .. Can I Get There Number !? 

Man ; Umm No ! 

Dee ; * Frowns * Mudaa Fuckaa * Eats Cake *

Man ; Tomorrow MORNING There An Interview For Assistance .

Me ; Assistance ?

Man ; Yes ! The Last People We Had Quit .. And Now Were Looking For Two Young Teens Who Could Maybe Handle Them .. So I Thought Maybe You All Could ..

Dee ; What If We Dont Get Picked ?

Man ; Oh You Will . * Gives You Card * Be At THis Location At 1O;3O .

Me ; * Takes It * But We Have School .

Man ; Blah Blah ! For Heaven Sakess ! It MINDLESS BEHAVIOR ! Youll Regret It If You Dont Come .

Dee ; Your Right !

Man ; Thought So .. So Ill See You Two Tomorrow ?

Me ; Yeep !

Man ; Okay .. See Yah Then * Leaves *

Oh My Gwwadd >_< Wtf Just Happened ? Is This My Final Chance To Be Close To Ray !!! Aawww Laawwd ^_^ After Eating Me & Dee Rushed To My House . She Was GOnna Spend A Night Since We Gotta Go To The Interview ..


Dee ; What If They Pick Just One Of Us ?

Me ; What If They Do !?

Dee ; Well In That Case .. Bitch If You Get Picked Make Sure You Get Roc & Prods Number For Me ^_^

Dear Ray Ray  ♥Where stories live. Discover now