22

44 5 0
                                    

-Tre år senare-
Nu har det gått tre år sedan jag födde mina två små älsklingar. Den 17/5-2018 10:36 föddes mina små änglar. Anton har Oscars hårfrisyr och hårkvalité med min hårfärg, min ögonform och hans ögonfärg, min smilegrop, hans läppar, min näsa och hans öron. Amber, hon har långt rakt ljusbrunt hår, Oscars ögon, min ögonfärg, hans näsa, mina läppar och öron.
Amber och Anton är det bästa som hänt mig, jag älskar de verkligen, de är mitt allt. Oscar, han har man inte sett så mycket, men jag har fått höra av the Foo (Felix, OG och Omar) att han vart glad när han fick reda på att han skulle bli pappa och att han skulle vilja träffa barnen. Men som alla gånger så har jag nekat det. Amber och Anton må bara vara 3 år så är de jävligt smarta. Vi bor i en lägenhet som är en fyra mitt inne i stan och jag jobbar på ett kafé här i närheten. Jag är lycklig nu, men något i mig är nyfiken på hur Oscar har det, kanske så har han hittat någon ny flickvän, eller så har han inte det. Jag där emot har skaffat en pojkvän eller rättare sagt, en sambo, han heter Kim Cesarion. (A/N: You know who i mean. ;) baeeeee~~) Hans föräldrar är från och de är verkligen hur snälla som helst. Kim kom in i bilden för 2 år sedan då han hjälpte mig att bära matkassarna sammtidigt jag bar på Anton och Amber. Han är verkligen en superbra pappa, även om han inte är den biologiska pappan, så har han funnits där i vått och torrt för både mig och barnen. Juste, nu är jag gravid med vårat barn, jag är i vecka 36 så om ett par veckor så föds våran lilla kille. Han ska ha ett engelskt namn på grund av min Kim (A/N: I know, han har grekiskt och guadeloupiskt ursprung, men han har bott i England mycket, okej, jag vet detta pga av att min kusin har gått på samma skola som han och de va tillsammans eller på G ett tag men detta är ju en bok så jag hittar på så mycket som jag vill! Hehe) Vi har kommit fram till att våran lille kille ska heta Bryan. Kim friade någon dag efter vi hade fått reda på att jag var gravid med Jin. Eftersom både Amber och Anton heter Kingston så har vi bestämt att Kim ska byta namn till Kingston. Jag trodde att Oscar var den jag ville dö med, men jag hade fel, alla gör fel. Kim är den jag vill leva med, även om jag dör. Han gör mig lycklig, mer lycklig än Oscar. Kim får mig att må bättre, bättre än bäst.

I say i love this life.
---

Den är inte slut.

kRaMiZ  //iSaBelLa

~A Singel Text Can Change Everything~ O.EWhere stories live. Discover now