Yeni Okul

8 1 0
                                    

Yaşadığım olaylar sebebiyle okul değiştirmem gerektiğinden okulumu değiştirdim .
Okula ilk geldiğim günün 4 . dersi sigaradan disiplin almıştım , geldiğim ilk günüm malesef sorunlu geçti .
Olsun en büyük aşklar kavgayla başlar :)
Sanırım kısa zamanda buraya da alışırım .
İlk hafta kimseyle muhabbetim olmadı en azından etrafı biraz çözümleyip daha sistemli davranmak istiyordum , ya aslında kızları kafamda sıralıyodum diyebilirim , neyseki ikinci haftanın başında pazartesi günü yeni ilişkime başlamıştım bile :)
Yine bi gün sahile doğru gidiyoduk , ben nerden bileyim kızın akrabalarının beni beklediğini , resmen pusu kurmuş abiler :)
Önümüze çıkmışlardı , sindrella çok korktu ( harikalar diyarında yaşamıyorum isim vermeyeyim dedim sonra şımarıyolar :) ) , Kızı arkama aldım akrabası ona gitmesini söylüyodu , bende basımla onayladıktan sonra sindrella'm yanımızdan uzaklaştı.
Hakikaten çok korkmuştum çünkü kasimdaki abi beni ölüm le tehtit ediyodu , neyse uzatmaya gerek yok her dediğine evet dedikten sonra Sindrella'mın peşine gittim , o gün boyunca ayladı . Hayır üzülecek ne var anlamıyorumda . O günden sonraki sabah ayrıldığımızı söyledi , olmasi gerekende buydu zaten . Ama güzel bi 1 aydı diyebilirim .
Sonraki günler okul ev okul ev devam etti ..

KarmakarışıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin