Bir okul günü Tom adındaki çocuk sınıfında oturup matematik dersi dinliyordu.Okulun bitmesine 6 dakika kalmıştı.Öğretmeni izlerken gözüne bir şey takıldı.Sırası pencerenin yanınaydı ve o cama dönüp çimenliğe baktı.
Fotoğrafa benziyordu.Okul sona erdiğinde fotografi girdiği yere koştu.Başkası almayın diye çok hızlı hareket ediyordu.
Eğilip fotografi aldı ve gülümsedi.Bu,bu zamana kaşar gördüğü en güzel kizin resmiydi.Kızın üstünde dar bir elbise ve kırmızı ayakkabı vardı.Ve kız eliyle batıda işareti yapıyordu.(2 parmağı havadaydı.)O kadar güzeldi kiTom onunla tanışmak istedi.Bu yüzden okulu dolaşıp bu kızı görüp görmediklerini sordu.Ama herkes"HAYIR"dedi.Tom yıkılmıştı.Eve gittiğinde kız kardeşine de bi kızı tanıyıp tanımadığını sordu,ama cevap yine 'hayır'dı.Saat geç olmuştu.Tom odasına gitti ve fotoğrafıkomidin'in üzerine koydu.Gece yarısında Tom pencerenin tıklamasına uyandı.Ses tırnak tıklaması gibiydi.
Korktu.Tıklamadan sonra bir gülme sesi duydu.Penceresinin önünde gölge gördü.Bu yüzden yatağından kalkıp camın yanına gitti.Pencereye gidip gülme sesini takıp etti.Ulaştığında o gitmişti.Ertesi gün komşularına kızı sorduğuna yine 'hayır'cevabını aldı.Akşam olduğunda odasına gitti.Yine fotografi komodinin üzerine koyup uykuya daldı.
Yine tıklama sesine uyandı.fotoğrafı alıp gülme desini takip ettti.Karşıdan karşıya geçerken çok hızlı bir araba çarptı.Ve fotoğraf elinde o an öldü.Sürücü ona yardım etmek için arabadan çıktı,ama cok geçti.Fotoğrafı görüp yerden aldı.Fotoğrafta çok tatlı bir kuz vardi, 3 parmağı havada....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkmaya Hazırmısın?
HororBu 2.hikayem bu seferki çok güzel olucak :) Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum