Kardesim Maria benden bir yas büyüktü.Yatili okulda okuyorduk.Her hafta sonu eve gitmemiz için izin vardi.Bir pazar aksami kardesim ve ben sehre alisveris yapmaya gittik.Sonra eve giderlen otobüse bindik.Otobüste Maria yerde deri cüzdan buldu.Cüzdan eski ve yipranmisa benziyordu.Ìçinde 20 dolar vardi.Parayi bölüsmemizi önerdim ama kardesim kabul etmedi.Maria her zaman çok dürüst olan birisiydi.Cüzdani sahibine geri vermemizi söyledi.Eve gittigimizde kimse yoktu.
Masanin üstünde annemizin uslu durmamizi söyledigi bir not vardi.Erkek arkadasi ile 2 haftalik tatile gitmisti.Maria cüzdani alip karistirmaya.basladi.Icinde,üzerinde herhangi bir isim yazmayan banka karti,otobüs bileti,bir adamin siyah beyaz bir resmi ve katlanmis bir kagit vardi."Ne yaziyor?"dedim.Maria ise"Bilmiyorum."dedi.Maria "Sanirim latince yaziyor"dedi.Notu elime alip okumaya basladim."MORITUM TE SALVTAMS.EST DEXTRVMI CVRITE...AVE VERSUS CRISTUS,VERUM DE TREVI,VERMI EST REFLEXVN,ARUM DRI TRIPVM...DEXTRVMI LENTENVM AVE SATANI."
"Hayir saçmalama."dedi kardesim gülerek. "Romalilar latincede V harfini U diye kullaniyorlar.Elimden kagidi alip sesli bir sekilde tekrar düzgünce okudu."Ne anlama geliyor?" "Bilmiyorum."sonra yattik aksam Maria gece yarisi uyanip banyoya gitti ve kusmaya baskadi,bende arkasindan gittim.Klozete dogru egilmis kusuyordu.
"Maria iyimisin!" dedim telasla.O da iyi oldugunu soyledi.Sonra tekrar yattik.Sabah kalkip okula gittim ama Maria.hasta oldugu icin gelmek istemedi.Okuldayken annem beni arayip Maria nin öldügünü söyleedi.O anki sokla telefon elimden kayip düstü.Zaten 13 gundur oluymus.Eve gittigimde herkes agliyordu.Bende bunun sebebinin o kagit oldugunu dusunup arastirmaya basladim.
Okuduklarim karsisinda 2.bir soka girdim.Cunku bunu olmek istiyen insanlar kulaniyormus.Yani seytanla iletisime gecmek icin kullaniyorlar.Seytana ruhlarini teklif ediyorlar ve sonra gucsuzlesip.oluyorlar.13 gun boyunca onlari gorursunuz ama bu sadece yansimadir.Bir hayalet.13 gun sonra ise hayalet yok olur.Beni sasirtan hala bir sey var.Ben de notu okudum.Beni neden etkilemedi? Ben neden kardesimle ayni seyi yasamadim? Belki de latinceyi dogru okumayi bilmeyisim benim hayatimi kurtardi.Ama bekle bir saniye...Sen bu kelimeleri okurken...
Latince kelimeleri dogru okudun mu?
Benim okudugum gibi yanlis mi okudun?
Umarim oyledir.
Umarim dogru okumamissindir...
Okudun mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkmaya Hazırmısın?
HorrorBu 2.hikayem bu seferki çok güzel olucak :) Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum