01

1.4K 49 21
                                    

Hermiona je preletala užurbanim koracima preko velikih, pustih hodnika. Mora biti u svojoj spavaonici za pet minuta inače će imati problema. Dok je žurila prema Grifindorskoj kuli, začula je korake iza sebe. Okrenula se da vidi ko je prati i susrela se sa parom hladnih, sivih očiju.Malfoj.

"Zdravo Grejndžerova, kuda toliko žuriš? " upitao je sa vidljivom mržnjom u očima.

" Nemam vremena za šalu Malfoje, moram da stignem u svoju spavaonicu. Uostalom, šta ti radiš u ovo doba po hodnicima? " upitala ga je radoznalo. " Sastaješ se sa devojkom možda? "
" I da se sastajem, šta tebe to zanima? "drsko ju je upitao.
" Ma bezveze. Znači ne sastaješ se? " nasmejala se, nije znala ni ona zašto.

" Evo da bi prestala da mi dosađuješ, ne sastajem se. Srećna blatokrvna? " podsmehnuo se, onako kako samo on ume.

" Što bih bila srećna, kao da me je briga za tebe. Više me ne dotiče to sa blatokrvnošću, čisto da te obavestim. " namignula mu je i produžila. Ni sama više ne zna da li je dotiče ili ne, navikla je na to.

Stigla je do spavaonice na vreme nekim čudom. Brzo je stavila knjige na stočić i legla. Umesto da spava samo je mislila o tome šta je Drako radio u hodniku malopre. Muti nešto, sigurna je.

Bude je zraci sunca. Dok je podizala glavu sa jastuka videla je da sve ostale devojke i dalje spavaju. Obukla se, probudila njih i sišla na doručak. Odmah je otišla do Harija i Rona.

" Dobro jutro momci. Šta ima? " dok ih je pozdravljala, brzo je uzela jedan tost i zagrizla ga.

" I tebi isto, iako nije baš nešto dobro " Ron je promrljao.

" Što, šta se desilo? " užurbano je upitala. " Imamo test iz Istorije Magije a Ron ništa nije učio, eto to se desilo. " reče Hari.

" Rone! Juče sam te pitala da li si učio i rekao si mi da jesi! Drži moje beleške, nauči šta možeš, Istoriju Magije imamo prvi čas! " strogo mu je rekla Hermiona dodajući mu svoje beleške. " Ti si, nadam se, učio Hari? "

" Jesam, zar sumnjaš u mene? " reče Hari Hermioni sa osmehom.

" Pa, posle ovog...... " Hermiona nije stigla ni da dovrši započetu rečenicu kada ju je drski muški glas prekinuo.

" Svidela ti se sinoćna šetnja Grejndžerova? " sarkastično upita Malfoj.

" To nije bila nikakva šetnja Malfoje, odšetaj. " reče Hermiona besnog glasa.

" Važi, videćemo večeras da li to nije bila šetnja, samo čekaj. " namignuo je u Hermioninom pravcu i otišao do Sliterinskog stola.

Hari i Ron su gledali Hermionu zbunjeno očekujući dosta odgovora.



FIRE AND ICE. | DRAMIONEWhere stories live. Discover now