Primetila je da je svi posmatraju i prilično se iznervirala.
Šta je sad uradila kog đavola?! Obrusila Malfoju? Kao da je to neka velika stvar.
Najradije bi se izvrištala na sve koje bulje u nju ali je rešila da ćuti. Ne voli da bude u centru pažnje i ova pažnja joj definitivno ne treba.Iznervirano je stavila knjige na sto i zavalila se u svoju klupu.
Imaće da objašnjava dosta stvari Hariju i Ronu, znala je to.
Pogledi su i dalje bili na njoj i neke devojke su se došaptavale." Šta sam sad uradila kog đavola?! " pomisli Hermiona razmišljajući o tome što se devojke došaptavaju, pošto je znala da je reč o njoj i Malfoju.
" Mrzim ga, uvek me ponižava, zašto samo jednom ne prestane da me iritira, šta sam mu skrivila kog đavola?! " pomisli ona još jednom.
Ubrzo je profesor ušao u prostoriju i Hermionine misli su se odmah usresredile na njega i predavanje. Volela je da uči i sluša na časovima, opuštalo ju je to i navikla je tako.
Kada se čas završio, Hermiona je žurno skupila sve knjige i pera i što je brže mogla napustila učionicu zato što nije želela još pogleda na sebi. Pogotovo nije želela da objašnjava Hariju i Ronu još jednom zašto joj Malfoj ne da mira, kad ni sama nije znala zašto. Umišljeni Malfoj.
Pošto ima slobodan čas, što je veoma čudno za nju, pošto se prijavila za previše časova, odlučila je da ode do spavaonice i razbistri misli. Kasnije će do dvorišta i sešće negde da proučava rune. Da, baš će to učiniti.
Krenula je prema Grifindorskoj kuli. Dok je išla, pored nje je prolazila masa užurbanih đaka. Gde li se žure? Odlučila je da ne razmišlja o tome i da ovo bude vreme samo za nju.
Kada je stigla do Grifindorske kule Debela Dama ju je upitala za lozinku. Hermiona joj je rekla šifru koju je jedva zapamtila. Debela Dama se baš trudi oko šifri čoveče.
Čim joj je Debela Dama otvorila vrata Hermiona je bukvalno preletela dnevni boravak i stepenice i otvorila vrata ženske spavaonice. Bacila je knjige i pera sa strane i legla na krevet.
Ubrzo je shvatila da ne može da sedi tako besposlena i uzela je
knjigu iz Napitaka da je prouči.Ležala je tako na krevetu jedno desetak minuta i konačno rešila da ode do dvorišta. Može da čita Napitke i kasnije, sad će da se baci na proučavanje runa. Brzo je uzela knjigu koja joj treba i izašla iz ženske spavaonice. Otvorila je portret i krenula putem dvorišta.
Opet jedan kraći deo, trenutno sam u kući na moru i nemamo više interneta ovde pa hvatamo od komšija na terasi, a ovde je bukvalno 15 stepeni i ja imam samo majcu i smrzavam se😂
Ali, hvala vam svima što čitate, znači mi❤
Ostavite komentar kakav je deo, xoxoP.S. može i vote, ne ljutim se xx
KAMU SEDANG MEMBACA
FIRE AND ICE. | DRAMIONE
Fiksi PenggemarLove is a game, wanna play? Šta se dešava kada se dva zakleta neprijatelja zaljube? Vatra i led ukršteni zajedno. Kakav li spoj daju?