04

614 20 16
                                    


Čim joj je blagi povetarac pomilovao lice, osetila se mnogo spokojnije. Iako je stvarno želela da se baci na rune, prosto nije mogla da odoli tome da samo malo ispruži noge u travi i prosto malo ne misli ni o čemu. Sela je malo dalje od ostalih đaka i jednostavno upijala predivnu lepotu prirode oko Hogvortsa.  Sedela je tako dobrih pola sata i onda konačno rešila da malo uči. Iako je i ovako učila previše i već bila negde na gradivu za kraj godine ipak nije mogla da odoli da se malo udubi u knjigu posle malog predaha. Utonula je u učenje i nije ni primetila kad je dvorište polako krenulo da se prazni. Odjednom, ženska figura koja stoji pored nje joj je privukla pažnju. Sklanjajući par nestašnih pramenove njene kovrdžave smeđe kose sa lice pogledala je ka gore i videla Pensi Perkinson. "Ma super" , pomislila je za sebe Hermiona.
"Blatokrvna. " reče Pensi sa vidljivim gađenjem u glasu.
"Šta hoćeš, Pensi? " upita Hermiona Pensi vidno iznervirana. Zašto uvek neko mora da joj kvari mir?
"Znaš ti vrlo dobro šta ja hoću. Šta umišljaš da si, pa se muvaš oko Draka? " upita Pensi dok joj se usne pretvaraju u crtu od besa.
"Ja da se muvam oko Draka? , Hermiona više kaže nego što pita i krene da se smeje. "Da li ti shvataš šta pričaš devojko? U životu se ne bih muvala oko osobe koju prezirem iz dna duše. Sad prestani da mi dosađuješ, nije me briga što si opsednuta tom nadmenom budalom i ostavi me na miru, zakasniću na čas zbog tebe. " reče Hermiona ustajući sa trave i besno grabeći svoju knjigu zaobilazi Pensi i odlazi ka ulaznim vratima škole.
"Nismo gotove sa ovom pričom, Blatokrvna! " razdere se Pensi sa drugog kraja dvorišta pošto je Hermiona već dosta zamakla.
"O, veruj mi da jesmo." promumlja Hermiona za sebe i ulazi u zamak.

Časovi su se završili za taj dan i Hermiona laganim koracima ide ka svojoj spavaonici da ostavi knjige i odmori malo. Prolazi kroz portret Debele Dame kao i svaki dan i javlja se nekolicini Grifindoraca koji su se zatekli u dnevnom boravku. Preskačući po dva stepenika brzo stiže u žensku spavaonicu i ostavlja knjige. "Ovo je bio naporan dan" pomisli Hermiona i baci se na krevet. Za oko dvadesetak minuta mora otići na večeru pa nije dala sebi mnogo vremena da se odmara. Posle tek nekih 10 minuta relaksacije ona hitro iskoči iz kreveta, zategne suknju i proveri da li je sve u redu sa njenom kosom, koliko god da je to moguće i odluči da polako krene na večeru. Pre nego što je izašla iz dnevnog boravka, sačekala je ispred portreta Harija i Rona. Njihova nepisana tradicija je bila da zajedno idu na sve obroke i Hermiona nije imala na umu da tu tradiciju prekrši. Posle manjeg čekanja, momci su pristigli i troje prijatelja je prošlo kroz portret i krenulo putem Velike dvorane. Na putu do tamo su prečešljali različite teme ali su se opet zaustavili na jednoj o kojoj Hermiona baš i nije želela da priča. Drako Malfoj.
"Pa, o čemu se tačno tu radi ako imaš na umu da nam objasniš? " upitao ju je Ron i pomalo uzvišio obrvu, valjda od radoznalosti.
"Iskreno, ne znam ni ja. Videla sam ga kako se muva hodnicima u kasne sate sinoć i od tad počinje to njegovo ludilo da je to bila "naša šetnja". I ja bih volela da mogu da vam objasnim, ali stvarno ne mogu društvo. " odgovori mu Hermiona tresući svoju smeđu žbunastu kosu uz duboki izdisaj.
" On baš hoće da ga isprašimo? " dodate šaljivo Hari i munu Hermionu u nadlakticu.
" I ja to mislim, moraćemo da naučimo tog naduvenka pameti. " ubaci se u Harijevo izlaganje i Ron i svo troje prasnuše u smeh.
" Ja bih rekla da hoće, ali sačekaćemo još malo momci. " završi Hermiona priču o ovom događaju i ispusti kikot.
Ron i Hari su joj bili kao braća koju nikad nije imala. Uvek su bili tu za nju i činili su sve da joj bude lepo i da bude zaštićena i stvarno je cenila to.
Družina je nastavila hod ka Velikoj dvorani i bacila se na jelo.

Večera se privela kraju i đaci su polako kretali nazad ka svojim spavaonicama. Trio je takođe započeo put ka Grifindorskoj spavaonici dok je veselo raspravljao o tome kakva je bila večera. Svi su se slagali da je večeras bila posebno dobra. Kada su bili nadomak spavaonice, za oko im je zapao ogrtač jednog đaka, ali zato što nije imao grifindorski grb na sebi. Ubrzo su shvatili da je reč o Malfoju. Pogledali su jedno drugo, klimnuli glavama i sinhronizovano se povukli iza jednog stuba, ostajući skriveni od Drakovog pogleda.
Hari i Ron su sada samo potvrdili da Hermiona nije izmišljala kada je rekla da on muti nešto, već da to i jeste istina. Jedan sliterinac nema šta da radi u ovom delu, a pogotovo u ove sate.
Značajno su se pogledali kada su čuli da je Malfoj rekao nešto. Zaključili su da je sa njim još jedna osoba, njima nepoznata i skrivena Drakovim leđima. Malfoj je pričao brzo, tiho i nerazgovetno dok se trio sve više trudio da načuli uši i možda sazna o čemu govori.

Uuuh, evo ovako.
Ovo je najverovatnije poslednji deo pisan na ovu foru jer je od prvog dela koji sam postavila do sada prošlo 2 godine i ja sam stvarno prerasla koju god fazu pisanja u kojoj sam tada bila, hahaha.

Totalno sam zaboravila za wattpad i ovaj profil i ovu priču ali sam stvarno voljna da je završim. I dalje znam kako želim da se radnja odvija i sada znam da ću smoći snage da je nekako i završim😂
Hvala svima na komentarima i votovima, vraćam se, hold on tight :)
Oh, i da, sledeći delovi će imati mnooogo više reči, obećavam.

FIRE AND ICE. | DRAMIONETempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang