Tu, odmah ispred Draka, naslonjena na zidu, stojala je visoka devojka svetle puti i azurno plavih očiju. Hermiona je odmah prepoznala svoju prijateljicu iz spavaonice, Fej Danbar.
Hari, Ron i Hermiona se podozrivo pogledaju i klimnu glavama. I oni su je prepoznali. U njihovim umovima se trenutno motalo samo jedno pitanje: " Šta, kog đavola, Fej Danbar misli da radi? "
I dalje sakriveni iza stuba dok im samo mali delovi glave i ramena vire, trio je pomno posmatrao svaki pokret Draka i Fej. U jednom trenutku, hodnik se ispunio visokim, melodičnim tonom. Fej se nasmejala na nešto što je Drako izjavio i gledala ga je pravo u oči. On je podigao svoju mlečno belu ruku i zavukao joj je iza uveta pramen smeđe kose koji je stojao neukroćen sa jedne strane njenog lica.
Trio razgorači oči na ovaj prizor. Uopšte im nije bilo jasno šta Fej radi sa Melfojem. Nije da su mnogo pričali sa njom ali su mislili da ne podnosi Draka, ali, izgleda da su se prevarili. Jedan pogled na nju je bio dovoljan da se zaključi da joj i više nego prija on i njegova blizina.
Posle minut ili dva, Drako se primakao Fej, šapnuo joj nešto na uvo i spustio dug poljubac na njene rozikaste usne. Njeno lice se posle te akcije ozarilo i poprimilo boju bulke. Rekla mu je samo kratko laku noć, popela se na prste, opet spustila svoje usne na njegove i uhvatila mu dlanovima platinasto belu kosu. Posle toga, on je njoj takođe poželeo laku noć i otišao u pravcu koji vodi ka sliterinskim spavaonicama. Fej ga je u početku pratila pogledom i kada je videla da je zamakao za ugao, okrenula se, rekla šifru Debeloj Dami i nastavila u dnevnu sobu.
Hari, Ron i Hermiona su se samo šokirano pogledali.
"Da li to mene moje oči varaju ili Fej Danbar stvarno ima nešto sa Melfojem?" upita Hari već i sam znajući da ga oči ne varaju, čak iako nosi naočare.
"Ko bi rekao, ovo stvarno nisam očekivao od nje. Kad god bi poveli neku temu o sliterincima ona bi uvek imala gomilu loših stvari da kaže." reče Ron dok se lagano počeša po glavi. "Biće ovo zanimljiva godina." dodade na kraju.
"Ništa, idemo u spavaonice. Mi tu svakako ne možemo ništa, ionako se ne družimo sa njom, jedino što je ispala dvolična, međutim to svakako nije naš problem." završi Hari ovu diskusiju i približi se portretu Debele Dame govoreći joj šifru.Hermiona je samo stajala pokraj njih i i dalje gledala u pravcu u kom je Drako otišao.
Čim se portret otvorio, poslala je kakve god misli da je imala u tom trenutku u zaborav i zakoračila unutra. "Kakav karakter čoveče." bila je jedna od poslednjih stvari koja joj se provukla kroz misli dok nije utonula u san.Opet se probudila pre svih i samo sela na ivicu kreveta psihički se pripremajući za današnje obaveze.
Školska godina je imala još samo 10 dana do svog završetka i Hermiona je bila izuzetno nervozna oko završnih rezultata testova iako je učila svaki dan i uvek bila bar 2 lekcije ispred svih učenika.
Dok je razmišljala o testovima i pokušavala nekako da se uveri da će sve biti u redu, pogled joj je pao na i dalje usnulu Fej Danbar.Hermiona se pitala šta li kog đavola, ona, odlična učenica koja od prve godine ima ogromnu želju da bude Auror i radi u ministarstvu magije, radi sa Drakom Melfojem.
Nikada nije bila preterano bliska sa njom ali joj je Fej uvek odavala utisak dobre i poštene devojke i bila joj je draga."Nemaš vremena da razmišljaš o tim manje bitnim stvarima, treba da ideš na doručak i onda se odmah baciš na učenje." pomisli Hermiona i istog trenutka spusti stopala na pod ženske spavaonice.
Biće ovo zanimljivih 10 dana provedenih u ogromnim količinama učenja.
Ona je bila spremna za te ispite, ali kao i uvek, njoj nije bilo dovoljno.
Samo najbolje se očekivalo od nje i nije imala nameru da izneveri.Poslednjih 10 dana treće godine su prošli izuzetno brzo, poput vihora vetra.
Testovi su naravno prošli odlično, Hermiona je kao i obe prethodne godine imala najbolje rezultate i bila je prezadovoljna sobom.Poslednji dan provela je sa Harijem i Ronom u Velikoj Dvorani igrajući šah. Obećali su da će razmenjivati pisma tokom čitavog letnjeg raspusta i pričati jedno drugome sve detalje.
Dok su se ukrcavali u Hogvorts Ekspres, spremni za povratak u London, Hermiona je bacila poslednji pogled na Hogvorts. Sledeći put će ga videti tek u septembru kada bude krenula u čuvenu četvrtu godinu. Glasine su se širile čitave treće godine da će se Tročarobnjački turnir održati baš tu, u Hogvortsu.
Ostalo joj je samo da se vredno priprema za četvrtu godinu, pomalo se odmori preko leta, provede vreme sa roditeljima i vrati se spremna da opet bude najbolja.Evo me opet, šta reći hahaha.
Ovaj draft je bio do pola napisan, znam da me opet nije bilo previše vremena, ali evo, šta znam, sada sam tu.
Ideje za ovu priču su opet krenule da mi naviru tako da sam se bacila na pisanje.
Novi čapteri su u pisanju, ne brinite, tako da se nadam da se vidimo uskoro.Hvala vam puno na votovima i lajkovima, ljubim vas puno i čujemo se vrlo uskoro! 😘
YOU ARE READING
FIRE AND ICE. | DRAMIONE
FanfictionLove is a game, wanna play? Šta se dešava kada se dva zakleta neprijatelja zaljube? Vatra i led ukršteni zajedno. Kakav li spoj daju?