Batalia coltilor

18 2 0
                                    

Am ajuns pe o stanca unde era o priveliste frumoasa . El a inceput sa urlete puternic si eu la fel dand desteptarea celorlalti lupi albi din haita . Dintr-un tufis sare un lup negru . Urlet Negru se baga in fata mea pentru a ma salva , dar pica la pamant fiind muscat de o laba . Eu nervoasa , dar speriata . Stiam ca exista riscul de a muri . Vroiam sa il salvez. Dintr-o saritura lam muscat de gat . El a schieunat prelung apoi a murit fiind sfasiat de coltii mei . L-am tarat pana la haita . Vraciul Ferah i-a adus o licoare si i-a dat pe labuta. Urlet Negru s-a rudicat si mi-a multumit facanu-ma si pe mine LUPOAICA ALFA primind si numele de Urlet de Foc ( toti lupii alfa trebuiau sa aiba in componenta numele lor Urlet ) , iar pe mine inainte ma chema Fire . M-a luat iar cu el aratandu-mi locurile pe unde urmam sa ne plimbam supraveghind ceilalti lupi. Daca tradu erau omorati pentru ca lupii sunt loiali chiar daca oamenii nu ii cred astfel. Ne-am intors la tabara unde ne asteptau lupii cu un cerb sfasiat . Am sarit si noi si am inceput sa mancam din el . Eu m-am asezat sub un copac si ma gandeam la ceilalti caini de la sanie si la stapani . Dar nu trebuia sa ma gandesc acum la ei si sa fiu intristata din cauza unor cainii ce mi-au fost apropiati. Nu trebuia , dar nu pot sa ii uit. Am urlat de durere apoi iarasi mi de urlete dupa mine . Cele mai puternice urlete erau a lui Urlet Negru si al meu . Pentru ca eram lupi Alfa. Trebuiam sa manam urletul asa cum mana eskismosii sania . Ma trecut un fior apoi am picat feanta de oboseala si am adormit. Parca era o zi grea de tras la sanie. E... ma voi obisnui . Voi uita si gata. Se auzira indienii . Si mii de sageti aruncate catre noi.

Lupoaica Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum