Prima zi de şcoală. Am emoții. Prima oră a fost ,,Apărarea contra magiei negre". Gilderoy Lockhart, profesorul nostru ne-a dat un test. Un test în prima zi?! Pe bune?! A fost cel mai naşpa test. Erau întrebări de genu ,,Care este culoarea preferată a lui Gilderoy Lockhart?". Ce profesor pune întrebări despre el? În timpul testului, toți ne holbam la bucata de pergament pe care o aveam în față şi la alți colegi, care păreau şi ei foarte derutați. A doua oră am avut ,,Poțiuni". Am auzit că profesorul Plesneală este foarte rău. Eu şi Ginny fugeam spre clasă. Pe drum, ne-am întâlnit cu Fred şi George, care mergeau la ora de ,,Ierbologie". Ne-au spus că Plesneală nu e în toane bune. Am continuat să mergem, când am dat de Ron. El părea foarte panicat.
-Ce-ai pățit? l-a întrebat Ginny.
-După ora aceasta am ,,Poțiuni". Am auzit că...
-Ştim, am spus eu. Plesneală nu e în toane bune. Noi acum mergem la oră.
-Sper că scăpați cu viață! a strigat Ron îndepărtându-se.
Eu şi Ginny tot mergeam, când deodată s-a auzit clopoțelul. Am luat-o la goană spre clasă. Când am ajuns, credeam că am reuşit. Ne-am bucurat o secundă, apoi l-am văzut pe Plesneală în fața noastră. Părea foarte furios. Ne-a privit câteva secunde, apoi a spus:
-Domnişoară Weasley. Văd că urmezi exemplul fraților tăi mai mari, Ron, Fred şi George.
-Îmi...îmi pare rău, a spus Ginny privind în jos.
-Acum mergeți la locurile voastre şi să nu mai întârziați niciodată! a țipat Plesneală.
Amândouă ne-am aşezat şi ne-am scos cărțile. Nu a fost chiar un început bun de an.
CITEȘTI
Sânge-Mâl
FanfictionAnna, o fată normală de 11 ani, primeşte scrisoarea de la Hogwarts, iar o aventură o aşteaptă.