Săptămânile trec foarte greu. Multe teste şi teme. Învățăm toată ziua. Eu şi Gonny eram în bibliotecă, învățând la ,,Ierbologie". Urma să avem un test. După câteva ore de învățat, plecăm spre camera de zi a Cercetaşilor. Pe drum, ne-am amintit de tema de la ,,Apărarea contra magiei negre". Trebuia să o predăm în 3 zile. Trebuia să scriem un rezumat de 15 pagini despre Gilderoy Lockhart. Când ajungem în dormitor, ne apucăm de temă. Ne simțeam din ce în ce mai obosite. Ochii ni se închideau. Dintr-o dată, Ginny cade adormită peste bucata de pergament. Atunci, fără
să-mi dau seama, am adormit şi eu pe bucata mea de pergament. Când
ne-am trezit dimineață, aveam doar 3 pagini. Eram disperate. Am fugit la micul de jun, am mâncat cât de repede am putut şi am fugit repede înapoi în dormitor, pentru a continua rezumatele. Nu îmi imaginasem niciodată ziua de sâmbătă făcând teme. După câteva ore, eu aveam 7 pagini, iar Ginny 6 şi jumătate. Nu mai aveam despre ce să scriem. Căutam în toate cărțile informații, dar nu găseam nimic. Atunci, apare Hermiome.
-Hermione! a țipat Ginny disperată. Ajută-ne!
-Ok, Ok! a spus Hermione. Trebuie să împrumutați cărți de la elevii mai mari. Vă împrumut eu dacă vreți.
-Merci, Hermione! am strigat eu bucuroasă.
Peste câteva minute, Hermione s-a întors cu nişte cărți.
-Poftim, a spus ea. Luați de la capitolul 14. E foarte interesant. O să-l dați pe spate pe domnul profesor.
Eu şi Ginny am ascultat sfatul şi am continuat să scriem. Terminasem. Când ne-am uitat la ceas ne-am dat seama că era ora prânzului. Am fugit repede în marea sală, unde ne-am întâlnit cu Fred şi cu George. Ne-am aşezat lângă ei.
-Unde-ați fost? au întrebat cei doi
într-un singur glas.
-Am făcut teme! a spus Ginny. La ,,Apărarea contra magiei negre".
CITEȘTI
Sânge-Mâl
FanficAnna, o fată normală de 11 ani, primeşte scrisoarea de la Hogwarts, iar o aventură o aşteaptă.