8-Balta

145 8 0
                                    

Era o zi rece. Ploaia lovea ferestrele şi acoperişul. Frigul parcă îți intra în oase. Eram în seră, la ora de ,,Ierbologie". Prin câteva găuri intrau stropi de apă. După oră, toți am fugit spre castel cu cărțile deasupra capetelor noastre, încercând să evităm apa. Era ora 3:00. Mai aveam doar o oră, care era de ,,Poțiuni". Am fugit în dormitor ca să mă schimb înainte de oră. În mai puțin de 3 minute eram gata. Am fugit repede spre oră. Din nefericire, trebuia să o iau pri curte. M-am udat un pic, dar nu aveam ce face. Am fugit repede la oră. Din fericire, Plesneală nu era în clasă. Mă aşez lângă Ginny, care se holba la o bucată de pergament.
-Ce ai acolo? o întreb eu.
-N..nimic, a spus ea foarte suspicios.
I-am smuls bucata de pergament din mână. Era o poză cu Harry. Eu mă holbam la Ginny, care îmi făcea semn să tac. Atunci, Plesneală a intrat pe uşă. I-am dat înapoi poza şi ne-am concentrat. După oră, am plecat în dormitor. Atunci mi-am amintit că uitasem o carte la ,,Ierbologie". Am plecat să o iau. Sera era goală. Am luat repede cartea şi am plecta. Era deja întuneric. Am plecat spre castel, dar m-am înpiedicat de o piatră. Am căzut fix într-o băltoacă. Când m-am ridicat, am văzut în apă nişte ochi galbeni.

Probabil ştiți ce s-a întâmplat, dar, dacă nu ştiți, aşteptați următorul capitol. Pa!

Sânge-MâlUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum