DIT BOEK IS VOLTOOID DUS JE KUNT JE HIER NIET MEER INSCHRIJVEN!!!
Daarvoor moet je naar mijn nieuwe coverboek gaan.Heyy,
Cover nodig? Dan zit je hier goed! Ik maak covers omdat ik dat gewoon heel erg leuk vind, voel je vrij om hier dus een cover aan te vragen.
Voorbeelden zul je zien bij afgeronde covers van anderen.
(Vanaf volgend hoofdstuk)En oja! Sinds kort (februari 2017) maak ik ook premades :) ik zal in ieder geval een cover maken, maar ook een soort flaptekst. Voor de rest mag je zelf weten of je hem neemt of niet. Wel graag even melden, o.a. omdat ik dan je eigen naam op de cover kan zetten.
*
Inschrijven voor een cover...
Dat doe je bij de reacties onder dit hoofdstuk.Wat moet je er bij zetten...
1. Titel van je boek
(Inclusief een eventuele ondertitel)2. Auteur
3. De kleur
Geef één of twee kleuren aan die je graag als stijlkleur wilt.4. De stijl
Donker, dat wordt het al snel. Dat hoort nou eenmaal een beetje bij mijn cover-stijl ;)
Mijn covers zijn dus beter bij fantasy of sciencefiction, maar ook actie of mistery kan goed.
Als je dus een andere stijl wilt, moet je dat bij 4) aangeven. Anders sla je die over, en ga je door naar 5)5. Eventuele belangrijkheden
Iets belangrijks wat je echt moet vertellen.
Of:
Wat er op moet komen te staan.
Bijv: een man in het zwart, een wolf, een adelaar, een tovenaar, een ........
Noem maar op. Mogenlijkheden genoeg, alles kan!
Vertel wel minstens twee dingen, anders is het echt te open voor me, en weet ik nooit wat je nou precies wilt. En het is voor jou natuurlijk ook leuker als de cover echt naar je zin is :)Wat ik van je verwacht:
Het zou fijn zijn als je in de omschrijving zou willen zetten dat ik de cover heb gemaakt!!!Onderaan elke gemaakte cover zal ik de tijd zetten waarin ik hem heb gemaakt :)
Ik hoop dat er iemand geïnteresseerd is in een leuke, mooie, coole of *ander bijvoegelijk naamwoord* cover!! ;)
Ik hoor het wel
~mij
JE LEEST
Cookies Covers ✅
RandomLET OP: in dit boek komen GEEN nieuwe covers en premades meer, daarvoor moet je naar de nieuwe gaan.