(Vrij) Way to the Light

192 15 26
                                    

Titel: Way to the Light
Status: vrij
Auteur: -
Samenvatting/eventuele flaptekst:

Een dreigende duisternis, dat was hij gewend. Bedrog, angst en verdriet, hij wist niet beter. Zijn hele leven had bestaan uit de meest verschrikkelijke spelingen van wereldse machten. Duivels hadden hem belaagd, slechtgezinde wezens hem bedreigd, maar bovendien bleek het elke keer wanneer de top bereikt leek te zijn, weer erger te kunnen.

Cunnart had er schoon genoeg van. Zelfs zijn ouders leken niet eens door te hebben dat het land letterlijk en figuurlijk gesloopt werd door tirannie.

Hij vertrok, gedreven door verlangens naar liefde en licht. Met een vlug nog van de buren gestolen paard ging hij met zijn zwaard de uitdaging aan om het licht te vinden.

Maar dat bleek al snel een heel stuk minder makkelijk dan hij van tevoren had gedacht. Hij kwam erachter dat vechten, wat hij juist gewend was, op magische wijze niet zou helpen. Liefde, een helpende hand, dat was nodig.

Echter, Cunnart zette door, terwijl zijn innerlijke verlangens langzaam plaats maakten voor opborrelende haat.

Diep in zijn hart wist het zeker: hij zou het duistere rijk laten verdwijnen.

Maar hoe?

Cover:

Zoals jullie waarschijnlijk wel door hebben, is dit mijn eerste premade

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Zoals jullie waarschijnlijk wel door hebben, is dit mijn eerste premade. Je kan een verhaal claimen door onderin het hoofdstuk te zeggen dat je hem graag wilt. Dan zal ik hem op 'geclaimd' zetten, zodat niemand anders hem meer kan gebruiken.
Je mag zelf weten of je iets aan het idee verandert of niet. Graag zou ik dat dan wel even van je horen.

Veel plezier, of wat dan ook :)

*afscheidsgroet*

Cookies Covers ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu