Resim Özgür
Tam üç gün olmuştu yeni çocuk geleli kızlarımızın hepsi onu konuşuyor. Ben bile kıskanmaya başladım artık adını da öğrendim Özgür bi kaç gündür duyduğum en çok ve en etkilendiğim isim.
Özgür baya yalnız takılıyor hiç arkadaşı yok sadece ona yaranmaya çalışan yalaka kızlar var.
Kantin de Barışla sohbet ederken Gülnida geldi
-Bakın sizi kimle tanistircam
Ben kimle diyerek kafami kaldırdım oydu yeni çocuk. Gülümsüyor ve zorla getirilmiscesine bıkkındı. Ben ne diyeceğimi bilemezken Barış ;
- Gel kardeşim otur tanışalım. dedi
Öyle sakın hareketleri vardiki hayran olmamak elde değildi.
-Özgür ben.
-Bende Barış buda Eliss
Benim tanismama izin vermemişti alacağın olsun Barış çocuk bana bakarak çok memnun oldum. Dedi. Gülnidadan izin istercesine artık ben kalkabilir miyim.
-kalka bilirsin.
Selam verip bizden uzaklaştı gerçekten etkilenmiştim arkasından bakarken. Barış :
-Geçmiş olsun senide kaybettik artık Eliss aşıksın.
-Sacmalama Barış.
-Aman boşver Eliss şu egoisti.
Barış ters ters Gülnida ya bakarken ben hala onu dusunuyordum ÖzgürÖzgürden
Geldiğimden beri onca kiz peşimdeydi ama ben sadece ona takılmıştım. Öyle duru bir güzelliği vardiki hayran olmamak elde değildi. Gülnidada benle arkadaşça sohbet etmişti iyi kızdı o arkadaşlarımla tanistircam diyince kiramadim ve gittik.
Oydu günlerdir dusundugum kiz. Yanındaki oğlan Barış sevgilisi sanırım. Çünkü kızla tanismama bile izin vermedi. Öyle güzel baktiki gözlerime. Eğer daha fazla yanlarında kalırsam bu kıza sarilacaktim. Gulnidadan izin isteyerek kalktim. Ben giderken öyle bir gulumsediki gulusundeki o huzuru hissetmiştim şuan tek istediğim Elissin sevgilisi olmamasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK AŞK
Teen Fictionİlk aşklar hiçbir zaman unutulmaz Özgürün Elisi unutmadığı gibi ee tabi Elisin de Özgürü unutmadiğı gibi