Z pohľadu Chloe:Cítim sa pri ňom zvláštne. Inak ako sa obyčajne pri mužoch cítim. Taký zvláštny pocit a pritom mi ide tak na nervy. Nad svojou poslednou myšlienkou som sa musela pousmiať a snažila sa čo najrýchlejšie dokončiť svoju prácu. Robím to síce krátku dobu, ale myslím, že sa do toho veľmi dobre dostávam. Dokonca si môjho úspechu všimla aj Laura. Kto by zabudol moja asistentka.
Dokončila som posledné papiere a s úsmevom na perách zaklapla notebook. Poupratovala som si pracovný stôl, rozlúčila sa s Laurou a spokojne zišla výťahom až do garáži. Našla som si svoje auto na obvyklom parkovacom mieste, nasadla doň a rútila si to ulicami Miami priamo na cintorín. Rozhodla som sa že sa pôjdem pozrieť na rodičov a pozapaľovať im tam pár sviečok, zahodiť staré kvety a trochu upraviť pomník. Keď som to mala všetko hotové išla som rovno domov. Zaparkovala som v garáži a vystúpila z auta. Zamykať som ho nemusela a tak som rovno vyšla hore schodmi do domu. Veci som si odložila na gauč a hneď sa tam aj rozvalila.Uvoľnila som celé svoje telo a pozrela sa koľko je hodín. Bolo presne pól desiatej večer. Postavila som sa z gauču a rozhodla sa, že si dám horúcu sprchu a pôjdem rovno do postele. Bola som v polovici schodov a chcela som pokračovať ďalej, ale to by ma nemusel vyrušiť zvonček pri vchodových dverách. Vrátila som sa teda späť do hale. Pomaly som otvorila dvere a v nich stál kto iný ako Bieber. "No nazdar." prevrátila som očami a rozhodla som sa ignorovať jeho prítomnosť. "Ahoj kráska." po tomto oslovení mi to nedalo a musela som sa naňho usmiať. Podišiel bližšie ku mne a vtiahol ma do jeho objatia. Pod jeho dotykom sa mi zachvelo celé telo. Objatie som mu opätovala a vdychovala jeho dokonalú vôňu. "Ty ma fetuješ?!" stále ma objímal no smial sa. "Idiot." odtiahla som sa, otočila sa mu chrbtom a chcela sa ísť konečne osprchovať, no ten dilino ma chytil za lakeť a otočil k sebe. "Mám ťa rád Chloe." z lakťa ma chytil obomi rukami za pás a pritiahol k jeho telu. Rukami sa posúval stále vyššie až do vlasov, kde ma silno potiahol čím mi hlavu zaklonil vzad. Jazykom mi prešiel po krku a vyfúkol mi na to mieste. Po celom tele mi nabehli zimomriavky a ja som prerívane vydýchla. "Aj ja teba Justin." s úsmevom na perách a vlhkosťou v
nohavičkách som sa konečne chcela dostať do sprchy a aj sa mi to darilo. "Kam ideš?" ani som ho nemusela vidieť a presne viem ako nadvihol obočie. "Do sprchy, honey." pokračovala som ďalej hore schodmi. "A môžem sa pridať?" zastavila som sa uprostred schodov, otočila sa naňho a začala si pomaly rozopínať zips od šiat. Úplne som ho rozopla a nechala šaty skĺznuť po mojich nohách. Vykročila som z nich a zostala tam iba v spodnom prádle. Justin z ťažka pregĺgol a pretrel si tvár rukami. Otočila som sa mu chrbtom a rozopla si podprsenku, hodila ju k nemu dole a išla ďalej svojou cestou. Počula som dupot po schodoch, ktorý nepatril mne. Nenápadne som sa pozrela za seba a videla ako Justin potichu zamnou cupitá. Pousmiala som sa nad tým a pokračovala smerom do kúpeľne. Otvorila som dvere, vkročila dnu a chcela som zavrieť dvere no zabránila mi v tom Jussova noha medzi dverami. Pomaly som ich otvárala spať a prvé čo ma neprekvapilo bola veľká guča v jeho nohaviciach no a druhé čo ma teda naozaj prekvapilo bol Justinov pohľad v mojich očiach a nie na mojich prsiach. Zaujímavé. Teraz neviem či je gay alebo...?! No jeho činy ma presvedčili o opaku. Oboma rukami si ma natlačil na jeho telo, čím pritlačil moje prsia o jeho hruď a začal ma vášnivo, jemne no dravo pozkávať. Ruky som si presunula do jeho vlasov a potiahla za ne tak, že som jeho pery odlepila od tých mojich. Otvorila som oči a uvidela v tých jeho neuveriteľné zúfalstvo a nadržanosť. Ruky som presunula na jeho tričko a vyzliekla mu ho rovnako ako zvyšok jeho oblečenia. Justin si pomali kľakol a zubami mi sťahoval tangá. Keď sa vracial späť, pobozkal ma na podbruško a zatlačil ma do sprchy. Pustil na nás jemne horúcu vodu až sa sklá na sprche začali rosiť. Nestíhla som ani zareagovať a jeho prsty už boli vo mne. Užívala som si znovu ten pocit rozkoše. Obmotala som si jednu nohu okolo jeho pásu a lačne sa mu vrhla na pery. Už som spomínala aké sú hebké a chutné? Vytiahol zo mňa prsty a oblízal ich. "Mmm..." Od pôžitku privrel oči. "Chutíš viac ako dokonalo." Pousmiala som sa a rukou nahmatala jeho pýchu. Nebolo to nič malé dámy. Na nič som nečakala a strčila ho do seba. Zaryla som mu nechty do chrbta od miernej no príjemnej bolesti. Začal sa pánvou pohybovať v súlade s tou mojou. Užívala som si to. Nerada vzdychám nahlas, ale tento krát som musela. "Justin pri...ach....pridaj..." Akonáhle som to povedala zrýchlil a ja som sa cítila ako v siedmom nebi. Nevedela som sa nabažiť toho pocitu až pokiaľ neprišiel nový....zvaný orgazmus. Hlasno som vykríkla a spravila sa. Viem že Justin ešte nie a tak som začala prirážať aj ja. "Ach...kurva Chloe..." So silnými prírazmi sa mi spravil na stehno. Obaja s blaženími úsmevmi sme na seba hľadeli. Keď som predýchala tú všetkú rozkoš pomali som si začala umývať telo peelingom. Justin sa tiež umyl len so sprchovým pánskym gélom a spoločne sme vyšli zo sprchy von. "Teraz čo?" S úsmevom na perách sa ma spýtal Justin a ja som sa snažila nájsť odpoveď. "No teraz si idem ľahnúť. Či s tebou alebo bez teba je už na tebe." Žmurkla som naňho a presunula sa do mojej spálne. Uterák som prehodila cez stoličku a zo šatníka si vybrala spodné prádlo na spanie. Ľahla som si do postele a pomali zaspávala. Pod Justinovou váhou sa trošku prehla posteľ a ja som už len cítila ako ma zozadu objal. Otočila som sa k nemu a dala mu obyčajný bozk. "Dobrú noc." Zastrčil mi prameň vlasov za ucho a palcom mi prešiel cez pery. "Aj tebe dobrú noc kráska." Žmurol na mňa a ja som si pohodlne ľahla na jeho hruď zatiaľ čo on ma hladkal po vlasoch. Už som zaspávala no stále som vnímala okolie. "Motáš mi hlavu zlato." Pobozkal ma na temeno hlavy a po chvíľke som počula ako pravidelne odfukuje. "Ty mne tiež." Iba som videla ako sa jemne usmial a potom ma už iba pohltila čierna tma spánku.
YOU ARE READING
Sexual partners..."Hope"
RomanceOna slušná a bohatá. On slávny a bohatý. Oboch to k sebe ťahá. Pôjde iba o sex? Alebo sa tam pripletie láska no ani jeden nebude chcieť pokaziť to vzrušenie medzi nimi?! HOPE... ;)